75-letni Giorgio Armani se je pred kratkim nalezel še hepatitisa, zaradi česar je še bolj shujšan in krhek kot ponavadi. Zaenkrat pa v modni industriji najbolj varovana skrivnost ostaja, kdo bo nasledil njegov 1,7 milijarde evrov vreden imperij. Armani o načrtih ne govori, modni poznavalci pa pravijo, da takšen primer sploh ni osamljen – v zadnjih letih smo videli že veliko različnih modnih hiš, ki zaradi tega, ker so bile grajene okoli posameznika, niso imele očitnega naslednika.

Nekaj podobnega se bo pripetilo tudi 70-letnemu Ralphu Laurenu, 77-letnemu Oscarju de la Renti, 71-letnemu Karlu Lagerfeldu, sčasoma pa tudi 60-letni Miucciai Prada in pa 54-letni Donatelli Versace, ki je modno hišo prevzela po bratovi smrti leta 1997. Posebej problematični so Italijani: "Italijani velikokrat mislijo, da so nepremagljivi in da bodo večno živeli,“ je dejal Luca Biondolillo, podpredsednik skupine Luxottica Group, ki pod licencami Bulgarija, Dolce & Gabbana, Versaceja, Prade in Salvatoreja Ferragama izdeluje sončna očala. "Vprašanje naslednika je pri italijanskih podjetjih zagotovo najbolj kočljiva težava, ki jih sedaj pesti. Posebej težavno je to pri luksuznih modnih sektorjih, kjer so podjetja zelo tesno povezana z vizijo tistega, ki ga je ustanovil. Ko se pojavi tako velika sprememba, vedno obstaja tveganje, da podjetje ne bo preživelo.“

Armani se sicer zaveda, da ni nesmrten, letos je namreč za medije že povedal: "Seveda vem, da nisem večen, prišel bo čas, ko bom moral predati svoje podjetje.“ Modni poznavalci sicer trdijo, da je najboljša izbira za naslednico Armanijeva nečakinja Roberta, a nihče noče ničesar potrditi. Armani je nekaj časa celo namigoval, da bo podjetje prodal.