Kot je dejal Klarić, vzrok nesreče poleg policije preiskuje tudi komisija HŽ. Poudaril je, da se je vlak, ki je na postaji v Zagrebu udaril v odbojnik na koncu tira, na poti iz Siska proti Zagrebu enajstkrat nemoteno ustavil. Klarić je ponudil tudi svoj odstop, če bo preiskava pokazala njegovo odgovornost.

Kot so poročali hrvaški mediji, naj bi ob vlaku prihodu na zagrebški kolodvor odpovedale zavore, nakar je iztiril in udaril v betonski odbojnik na koncu tira štiri, ki se končuje pred glavnim tirom, na katerem je praviloma veliko ljudi. V kompoziciji je bil poleg lokomotive zgolj še potniški vagon z okoli 100 potniki.

Težave z zavorami je potrdil tudi strojevodja lokomotive, ki ima lažje poškodbe noge, so še poročali hrvaški mediji. Kot na svoji spletni strani dodaja Jutarnji list, so očividci povedali, da je strojevodja - potem ko je dojel, da se ne bo uspel ustaviti vlaka - skozi odprto okno lokomotive glasno opozarjal ljudi na tiru, naj se hitro umaknejo.

Hrvaški mediji še poročajo, da naj bi bilo v nesreči huje ranjenih kar sedem potnikov. Kot dodajajo, naj bi bil v kritičnem stanju še vedno 54-letni potnik, ki je v nesreči ob pol šestih zjutraj dobil težje poškodbe glave, domnevno zlom lobanje. Mediji pišejo, da ima večina ostalih udeleženih v nesreči lažje poškodbe.

Tiskovna predstavnica zagrebške policije Aleksandra Ljuba je medtem povedala, da poteka policijska preiskava o vzrokih nesreče, zato zaenkrat ni mogoče povedati, kaj je povzročilo trčenje. Hrvaški mediji ugibajo, da so glavni vzrok nesreče nizke temperature, zaradi katerih so tiri poledeneli. Davi so v Zagrebu namerili minus 17 stopinj Celzija.