Član upravnega odbora knjižnega sejma in direktor založbe Vale-Novak Luka Novak je pred začetkom sejma bralce pozval, naj knjige kupujejo kljub finančni krizi, saj da na duhovnih vrednotah ne gre varčevati. Novak je bil na zadnji dan sejma zelo zadovoljen. Za STA je povedal, da je zadnjih 10 mesecev finančna kriza močno določila tudi založništvo, toda kot kaže, je na sejmu "krč popustil", tako da se bodo "stroški povrnili".

Nekatere stojnice so bolj oblegane kot druge, vrvež je bil ves čas pri Vale-Novak, založbi Modrijan, Učilih in Mladinski knjigi. Manjše založbe, denimo VBZ in Apokalipsa, vseeno beležijo slabšo prodajo kot lani. Direktor Apokalipse Primož Repar je dejal, da "je bila prve tri dni relativno ugodna amplituda", toda v petek in soboto, ki veljata za dneva, ko je obisk sejma največji, je bila prodaja občutno slabša kot minula leta.

Direktor nove založbe Mettis Bukvarna Goran Č. Potočnik je z izkupičkom sejma zelo zadovoljen, pritožil pa se je nad oddajo stojničnih prostorov v Cankarjevem domu. Razstavni prostor je po njegovi oceni predrag, novi založniki pa s svojo stojnico sploh ne pridejo v poštev v bolj obleganih prostorih Cankarjevega doma.

S prostorsko razdelitvijo je zelo nezadovoljen tudi direktor založbe Sanje Rok Zavrtanik. Prostor je po njegovi oceni premajhen. Stojnice so stlačene ena ob drugi, zrak je slab, sejem deluje klavstrofobično. Sejem bi torej morali preseliti, moral bi biti bistveno večji, tak, "kot si ga bralci in založniki zaslužijo". Sicer pa Zavrtanik opaža, da gredo v prodajo slabše dražje knjige nad 25 evrov.

Letošnji jubilejni sejem je sicer potekal v skladu s tradicionalno programsko zasnovo. Na strokovnih Založniških akademijah se je med drugim potrdilo, da elektronska še nekaj časa ne bo zamenjala običajne knjige. Z elektronsko knjigo se le širi ponudba.

Med Debatnimi kavarnami je bila najbolje obiskana sobotna, ki jo je vodila Manca Košir. Z gosti se je pogovarjala o promociji literature v medijih. Izkazalo se je, da mediji niso vedno krivi za slabo obveščenost o novostih na knjižnem trgu, premalo za svojo knjigo naredijo tudi avtorji. Pisatelji bi se morali bolj potruditi s promocijo, ne pa da je nekaterim to preprosto pod častjo.