Uradnih potrditev nam v zadnjih dneh ni uspelo pridobiti niti v Adrii niti v preostalih vpletenih družbah niti na Kapitalski družbi (Kad), ki je največja lastnica letalskega prevoznika. Po naših informacijah pa so vsaj v Petrolu nad tem vse prej kot navdušeni.

Neuradno Adria pod vodstvom Tadeja Tufka predloga še ni oblikovala in ga posredovala največjemu lastniku, naj pa bi se tudi o tej ideji pogovarjali na četrtkovem sestanku, ki naj bi se ga poleg uprave in nadzornikov Adrie med drugimi udeležili še predstavniki Aerodroma Ljubljana, vključno s predsednikom uprave Zmagom Skobirjem, in predstavniki Kada. Jedro razprave naj bi bil prihodnji razvoj letališke infrastrukture in letalskega prometa v Sloveniji, vendar zaključki sestanka niso znani, saj so se udeleženci zavili v molk.

V Kadu so pred časom sicer potrdili, da se z Adrio dogovarjajo o novi, okoli sedemmilijonski dokapitalizaciji. Letalski prevoznik naj bi sveža sredstva potreboval zaradi predvidenih investicij, pri čemer naj spomnimo, da je spomladi z dokapitalizacijo že pridobil 2,7 milijona evrov sredstev. Adria naj bi bila sicer ena od naložb države, ki jo bo Kad prenesel na svojo Posebno družbo za podjetniško svetovanje (PDP), s čimer se odpira možnost za opredelitev Adrie kot strateško pomembne naložbe države. Predlog dokapitalizacije s pretvorbo terjatev Aerodroma Ljubljana in Petrola ni edini predlog načina dokapitalizacije letalskega prevoznika, ki se je doslej pojavil. Spomnimo, da je konec lanskega leta kot predlog na dan prišla dokapitalizacija Adrie z nesrečnim vladnim falconom, ki jo predsednik uprave Adrie Tufek še vedno podpira. A ideja menda nima resnejših možnosti za uspeh.

barbara.hren@dnevnik.si