Podelili so tudi SPORTO nagrade za marketinške in druge dosežke v športu. Med športnicami je za Petro Majdič na drugem mestu atletinja Jolanda Čeplak, tretja je plavalka Sara Isaković (prva je bila lani), četrta alpska smučarka Tina Maze (prva leta 2007), peta pa atletinja Marija Šestak. Med športniki je za Kozmusom na drugem mestu hokejist Anže Kopitar (prvi leta 2008), tretji plavalec Peter Mankoč, četrti telovadec Aljaž Pegan, peti pa še drugi telovadec Mitja Petkovšek. Med športnimi klubi so se za Union Olimpijo zvrstili hokejisti Acroni Jesenic (prvi leta 2008), nogometaši Maribora, odbojkarji ACH Volleyja in rokometaši Celja Pivovarne Laško.

Raziskovalci Mediane so vrednost blagovne znamke posameznega športnika izračunali na podlagi naslednjih kriterijev: prepoznavnosti športnika, tekmovalnih dosežkov, vrhunskosti v svetovni konkurenci, zadovoljstva z njihovimi rezultati ali nezadovoljstva kljub relativnim uspehom, ocene osebnosti prek javnih nastopov in kot teme vsakdanjih pogovorov med ljudmi, v primeru klubov pa tudi navijaške vrednosti. Anketa Mediane je potekala med 503 anketiranci v prvi polovici septembra, vključila pa skoraj 60 športnikov in športnic ter več kot 20 klubov.

Na slovesni večerji so razglasili tudi nagrade za marketinške dosežke. Ocenjevalna žirija je med 29 prijavljenimi projekti v šestih kategorijah zbrala finaliste in jim prisodila 50 odstotkov ocene, preostalo polovico pa so prispevali spletni glasovi širše strokovne javnosti. Medis je prejel nagrado za najboljše sponzorstvo športnika, posameznika ali ekipe (sponzorstvo boksarja Dejana Zavca) ter že tretjič zapored Hit, ki je prejel priznanje za najboljše sponzorstvo športnega dogodka, tekmovanja ali programa (Ski Legends Hit Challenge Olympic Edition). Nagrado za najboljšo uporabo spletnega medija s strani športnega subjekta je dobila Nogometna zveza Slovenije (nzs.si), priznanje za najboljši oglas (TV, radijski, tiskani, spletni) firma Pristop (Nogomet se igra s srcem, ne z jezikom), nagrado za najboljšo aktivnost na področju odnosov z javnostmi firma Hervis (Postani 12. igralec in dvigni Pokal Hervis tudi ti!), nagrado za novo uporabo medijev in drugih aktivnosti tržnega komuniciranja v športu pa je prejel Planet 9 (kolesarska dirka Po Sloveniji). Posebno nagrado žirije je dobil Forvvard (Poženi zmajevo srce), posebni omembi žirije pa sta doživela Zavarovalnica Triglav (Zvesti Planici) in ŠD Prvačina (60 let odbojke).

Športno društvo Extrem je za projekt "Košarkarska kletka strahu" postalo zmagovalec nagradnega natečaja 'Intersport, moj sponzor', ter zato prejelo 10.000 evrov sponzorskih sredstev. Na tretji dobrodelni dražbi so zbrani denar za žogo s podpisi vseh košarkarjev ekipe Los Angeles Lakers, prvakov NBA, namenili slovenskim reprezentancam v košarki na vozičkih.