Da je njihov poslovni načrt z naslovom Uniki Intelligent media development, ki ga je na tekmovanje prijavila Univerza v Ljubljani, najboljša podjetniška rešitev, so na interaktivni predstavitvi komisijo skušali prepričati direktorica podjetja Mija Lorbek in njeni sodelavci Borut Kumperščak, Primož Rome ter Živa Lacko

Uniki ima svoje korenine še v kibernetičnem centru Kiberpipa, kjer se je na področju umetnosti in kreativnega računalništva skupaj z drugimi absolutnimi tehnološkimi navdušenci še kot študentka komunikologije, smer trženje in tržno komuniciranje, ukvarjala z novimi načini komunikacije z digitalnimi vsebinami – grafiko, sliko ali videom. Tam se je hkrati že začel sestavljati »magični« tim zaslužnih sodelavcev – soustanoviteljev podjetja. Borut Kumperščak je danes tehnični direktor, Primož Rome informacijski direktor, Živa Lacko pa vodi prodajo.

O podjetju smo v Dnevniku pisali že decembra lani, ko smo zapisali, da je podjetju uspelo v samo šestih mesecih od ustanovitve doseči priznanja za najboljši poslovni načrt LUI, finale za naj podjetniško idejo 2008 po izboru časnika Finance, uvrstili so se med 23 finalistov mednarodnega natečaja Seedcamp za »start up« podjetja. Nanj se je prijavilo 400 kandidatov iz EU, ZDA in Izraela.