Kot so pri Renaultu zapisali v sporočilu za javnost, se tovarna Flins lahko pohvali z zavidljivo ravnjo usposobljenosti in učinkovitosti. Kot so poudarili, je k izbiri poleg tega prispevalo tudi dejstvo, da je tovarna specializirana za proizvodnjo clia II in novega clia, ter Renaultovo prizadevanje, da zaradi optimizacije logističnih pretokov proizvaja vozila čim bližje tržiščem, kjer so ta naprodaj.

Tovarna Flins naj bi tako s proizvodnjo modela, ki predstavlja jedro Renaultove palete vozil brez emisij, ter s proizvodnjo in reciklažo baterij postala gravitacijsko središče Renaultove dejavnosti na področju električnih vozil.

Serijska proizvodnja bodočega modela bo predvidoma stekla leta 2012, ta mestni in večnamenski avtomobil pa naj bi predstavljal dve tretjini prodaje električnih vozil skupine Renault v Evropi.

Francija je tudi sicer v središču Renaultove strategije vozil brez emisij. Renault namreč že sedaj razvija bodoča električna vozila v Tehnocentru pri Parizu, bodoče mestno električno vozilo bodo, kot omenjeno, proizvajali v tovarni Flins, Renault pa je skupaj z Nissanom ter CEA in F.S.I. podpisal tudi pismo o nameri ustanovitvi skupnega podjetja, ki bo zagotovilo napredne raziskave, industrializacijo in reciklažo baterij, namenjenih električnim vozilom.