Abu Dabi bo tako na veličasten način sklenil sezono, v kateri so nova pravila le delno upravičila svoj namen. Vse prej kot estetski dirkalniki namreč niso omogočili vsega, kar so nova pravila obljubljala, sistem KERS je bila ena najdražjih "brc v temo", kar si jih je formula ena privoščila v zadnjih desetletjih, odhod Rona Dennisa in Flavia Briatoreja iz formule ena, laži, spletke, načrtno zaletavanje v varnostni zid (oziroma odkritje spretno izvedenega manevra pri Renaultu) ali laganje, niso mogli pustiti hladnega nikogar.

A formula ena je preživela, kot je preživela že veliko vzponov in padcev, Jenson Button pa želi na še bolj prepričljiv način zapečatiti svoj prvi naslov svetovnega prvaka. Steza v Abu Dabiju bo tudi prizorišče nekaterih čustvenih slovesov: od Renaulta (spet) odhaja Fernando Alonso, ki se seli k Ferrariju. Španec pričakuje, da bo pri rdečih tudi dočakal konec svoje kariere. Vse glasnejše so govorice, da naj bi se Mercedes po skoraj desetletju in pol sodelovanja razšel z McLarnom in naj bi vse svoje razpoložljive vire usmeril k letošnjemu svetovnemu prvaku med moštvi Brawnu.

Sloves BMW-ja iz formule ena bo tudi precej čustven, a si je po drugi strani vsaj Robert Kubica že našel novega delodajalca (Renault), medtem ko Nick Heidfeld še ne ve natančno, kaj bo počel prihodnjo sezono. Tudi prihodnost Renaulta v okviru tovarniškega moštva še ni povsem zagotovljena. Francozi bi znali ob prvi priložnosti ekipo prodati, prihodnost Toyote pa je tudi vse prej kot zagotovljena.

Kar nekaj dirkačev še išče nove delodajalce, saj se bo zakulisni vrtiljak po koncu sezone še hitreje zasukal.

Nova steza, ki bo v vsem prekašala vse, kar smo videli v formuli ena do sedaj, je stala več kot 27 milijard evrov, ima nekaj zanimivih in zahtevnih ovinkov ter izvoz iz boksov skozi tunel, ena od izletnih con pa je speljana kar pod tribuno. Mehaniki imajo na voljo klimatizirane garaže, dirkači pa prestižen futurističen hotel tik ob stezi.