Oba koncepta sta še daleč od serijske proizvodnje. Nissan za prenos informacij uporablja tehnologijo 'drive by wire', vozilo pa se upravlja z upravljalno ročico (joystickom). Prednosti takšnih vozil so v tem, da spajajo najboljše stvari iz obeh svetov, motorističnega in avtomobilskega.

Kompaktne dimenzije zagotavljajo lažje manevriranje v mestni gneči, pa tudi veliko lažje parkiranje. Njihova oblika zagotavlja visoko aerodinamičnost, kar v kombinaciji z manjšo težo pomeni nižjo porabo goriva. Glede na to, da imajo trdnejše ogrodje in zaprto karoserijo so takšna vozila tudi varnejša od motociklov. Njihova varnost je sicer na ravni tiste, ki jo nudijo manjši avtomobili.

Njihova največja slabost je (ne)stabilnost. Zaradi relativno visoke, a ozke karoserije je težišče avtomobila previsoko, zato pri večji hitrosti obstaja tudi velika možnost, da se avtomobil prevrne. Rešitev leži v nagibanju same karoserije oziroma spuščanju težišča, ki se v Nissanovem in BMW-jevem primeru izvaja popolnoma avtomatično. Centralne procesorske enote analizirajo podatke o hitrosti vozila in kotu, pod katerim je krmilo, v Nissanovem primeru pa se z nagibom upravljalne ročice avtomatsko nagne tudi karoserija.

Pri BMW-ju je to že drugi trikolesni koncept v zadnjih treh letih. Prvi je bil model CLEVER, ki so ga Bavarci predstavili na Ženevskem avtomobilskem sejmu leta 2006. Tako kot takratni ima tudi novi model zadaj dve pogonski kolesi in eno upravljalno spredaj. Pri SIMPLE-u ima motor 48 konjskih moči, pogonu pa je dodan tudi električni motor.

SIMPLE na sto kilometrov porabi dva litra naravnega plina oziroma šest kilovatnih ur električne energije. Maksimalna hitrost tega modela naj bi bila kar 200 km/h, za kar je zaslužna izjemno aerodinamična oblika.

Zlobni jeziki bodo dejali, da je BMW s tem konceptom le 'odkril toplo vodo', saj je nizozemski proizvajalec Carver do nedavnega proizvajal skoraj identičen model z imenom Carver One. Serijski model je bil predstavljen leta 2007 na sejmu v Ženevi, po dveh letih proizvodnje pa so prodali le 200 primerkov. Carver je letos bankrotiral in vsaj zaenkrat zaustavil razvijanje vozil takšnega tipa.