Te dni pa končujejo tudi izgradnjo proge od zgornje postaje gondolske žičnice, ki so jo poimenovali Funifor, do Prevale na naši strani, medtem ko na vstopni in izstopni postaji gondole vgrajujejo še zadnjo elektroinštalacijsko opremo. "Na naši strani letos ne bo novosti. Opravili smo vzdrževalna dela, popravili poškodovano kolo na spodnji postaji štirisedežnice na Prevali, do sezone pa bomo uredili še sistem za enotno vozovnico, ki ga pripravljajo na italijanski strani," je povedal Aleš Uršič, direktor ATC Kanin iz Bovca, ki je zadovoljen tudi z letošnjo poletno sezono, saj je Kanin kljub izjemno muhastemu vremenu obiskalo 15.000 ljudi. "V zadnjih letih je zanimanje za poletni Kanin veliko. Leta 2005 smo našteli 10.000 obiskovalcev, v naslednjih dveh letih pa še 3000 več. V prihodnje si obetamo še večji obisk, saj načrtujemo popestritev dogajanj tako na Kaninu kot v dolini."

S povezavo obeh smučišč bo smučarjem na voljo 70 hektarov površin s 30 kilometri prog. Te se bodo razprostirale od 2300 metrov nadmorske višine na slovenski strani do 1100 metrov v dolini na italijanskem delu smučišča. "Medtem ko bo na naši strani pripekalo sonce in bo ob lepem vremenu mogoče opazovati Triglav in Tržaški zaliv, bo na italijanski strani še prava zimska pravljica. Žičnice na obeh straneh bodo lahko prepeljale 15.000 smučarjev na uro," je povedal Aleš Šuligoj iz družbe ATC Kanin in namignil, da naj bi novo smučišče, ki bo eno od največjih smučarskih središč v regiji, poimenovali Kanin/Canin. Letošnjo sezono naj bi ob ugodnih snežnih razmerah začeli v začetku decembra.