Kolikor so bile razburljive kvalifikacije in dogajanje po njih, ko so dirkači kot za stavo leteli s steze in razbili, kar se je razbiti dalo, naknadno pa je FIA kaznovala pet dirkačev, ker niso dovolj upočasnili vožnje od trčenju Sebastiana Buemija, je dirka minila v toliko bolj dolgočasnem ozračju. Nihče od pretendentov na naslov prvaka si ni upal tvegati preveč, čeravno je Sebastianu Vettlu ponovno uspelo zmagati s prepričljivo vožnjo od štarta do cilja. "To je bila optimalna dirka, vse je delovalo naravnost idealno. Štart je bil malce bolj tesen, a potem sem brez težav nadziral dogajanje na stezi in proti koncu je bilo vse skupaj le še rutina. Celo ponoven štart po varnostnem avtomobilu je bil naravno enostaven in vozil sem tako hitro, kot se mi je zazdelo potrebno v vsakem trenutku dirke," je povedal Sebastian Vettel, ki je z zmago zmanjšal zaostanek za še vedno vodečim Jensonom Buttonom na še vedno ulovljivih 16 točk. Spomnimo le, da je v sezoni 2007 dve dirki pred koncem Kimi Raikkonen zaostajal sedemnajst točk, a na koncu vseeno postal prvak.

Drugo mesto si je na veselje Japoncev privozil Jarno Trulli, s čimer je zelo razveselil odgovorne može pri Toyoti, ki se zadnje čase resno igrajo z mislijo, da bi ta veliki koncern tudi izstopil iz hitrega cirkusa. Na žalost belo-rdečih na dirki ni nastopil Timo Glock, ki si je na sobotnih kvalifikacijah pri nesreči poškodoval nogo in je dirko opazoval iz Toyotinih garaž. "Štart je bil še najtežji del dirke, a sem nato izgubljeno mesto le uspel nadoknaditi. Dirka sicer ni bila posebej naporna, lahko rečem, da sem zelo užival v boju z Lewisom Hamiltonom, prava strategija pa nas je na koncu pripeljal na drugo mesto," je povedal Italijan Jarno Trulli.

Lewis Hamilton je v zadnjem delu sezone zelo hiter, saj je to pot osvojil tretje mesto, a z veliko verjetnosti bi lahko stal še stopničko višje, če mu ne bi zatajil sistem KERS: "Po drugem postanku mi je odpovedal KERS, zato se nisem mogel več tako odločno boriti z Jarnom in sem se moral bolj osredotočiti, kaj za menoj dela Kimi Raikkonen, saj so mi proti koncu dirke odpovedovale tudi zavore. Sebastian je bil za vse ostale prehiter, zato sem lahko zadovoljen z novimi točkami."

Od omembe vrednih dogodkov na stezi ne moramo mimo nesreče Jaimeja Alguersuarija, ki je devet krogov pred koncem močno treščil v ogrado v zloglasnem ovinku 130R, zato je na stezo zapeljal varnostni avtomobil. V tem delu dirke se je tudi skrival zaplet, ki je po dirki poskrbel še za nekaj prahu. Pri Brawnu so namreč protestirali proti petemu mestu Nica Rosberga, ker naj bi Nemec v tem delu dirke prehitro vozil in potem zavil v bokse po dodatno gorivo ter si s tem privozil nekaj dodatne prednosti. A moštvu Williams je uspelo dokazati, da ni bilo tako, saj je imel Nico v trenutku, ko naj bi imel na zaslonu v kokpitu napisan "dovoljen" čas, imel na zaslonu zapisano opozorilo, da bo kmalu ostal brez goriva in torej niti ni mogel vedeti, kako hitro lahko vozi. Poleg tega je Nico vozil dovolj previdno, da so pri FIA zavrnili pritožbo Brawna in odločitev o naslov prvaka se je tako prenesla na naslednjo dirko v Sao Paulo, ki bo čez 14 dni.