Moštvo Renault si je privoščilo velik spodrsljaj, katerega so "popravili" s tem, da so iz moštva odslovili dolgoletnega vodjo ekipe Flavia Briatoreja in enega od boljših inženirjev Pata Symondsa. Cena, ki sta jo moral plačati omenjena gospoda, je bila zelo visoka, vse pa so zakuhali ravno na lanski dirki v Singapurju, ko je Nelson Piquet namerno trčil v zid v točno določenem ovinku v točno določenem krogu, s čimer je odprl pot do zmage Fernandu Alonsu. Ker je Renault Brazilca nato predčasno odslovil iz moštva, je Piquet celotno zadevo spravil v javnost in na sodišče FIA.

A s tem zadeve še ni konec. Ravno Symonds, ki je priznal, da je s tem storil največjo napako v življenju, katero zelo obžaluje, je dodal, da se je celotne zadeve spomnil ravno Piquet. S tem je kariera mladega Brazilca v formuli ena verjetno končana. Stari rek pravi, da imajo ljudje radi izdaje, izdajalcev pa nikoli, zato se že ozira po novem delodajalcu v Severni Ameriki. Renault bo do konca sezone vodil dosedanji tehnični direktor Bob Bell.

Če je leto 2009 leto odhoda ljudi iz tega športa, brez katerih si ga še pred nekaj leti sploh ne bi mogli predstavljati, pa mlade dirkače zdaj zanimajo druge stvari. Sebastiana Vettla (Red Bull) na primer, kako dolgo bo zdržal njegov motor. Mladi Nemec ima namreč v rokah precej slabe karte v boju za naslov prvaka, saj je od dovoljenih osmih motorjev na sezono do sedaj na dirki uporabil vseh osem razpoložljivih osemvaljnikov, torej mu štiri dirke pred koncem sezone ne ostane več veliko možnosti v primeru, da mu ponovno odpove motor.

Pri Ferrariju pa počasi postajajo razmere precej bolj "zamegljene". Predsednik ekipe Luca di Montezemolo je namreč dejal, da ima za naslednjo sezono sedež v ekipi zagotovljen le Felipe Massa (če mu bo to seveda dopuščalo zdravje), položaj Kimija Raikkonena pa ni povsem jasen. Kar je še en znak, da bi znal v naslednji sezoni pri rdečih zares pristati Fernando Alonso, ki mu cela zadeva z Renaultom počasi že preseda.

Mednarodna avtomobilistična organizacija FIA je tudi že predstavila okvirni koledar dirk za sezono 2010, ki naj bi obsegal kar 19 preizkušenj. Med novinci sta se tako znašla VN Koreje (v dirko bodo organizatorji že vložili 250 milijonov, steza pa je zgrajena približno do polovice) ter "povratnica", VN Kanade, pri kateri pa zadeve še niso povsem dokončno potrjene.