Kot je Enders dejal za francoski dnevnik Le Parisien, družba preučuje možnosti za nadomestitev trenutnega sistema z drugimi metodami zbiranja podatkov. "Najpomembnejše podatke o letu bi lahko na primer sporočali prek satelita, kot že velja v primeru podatkov glede vzdrževanja letala," je dejal Enders.

Komercialna potniška letala morajo imeti dve črni skrinjici - ena hrani podatke o letu, druga pa posnetke pogovorov v pilotski kabini. Da pa preiskovalci v primeru nesreč pridejo do teh podatkov, je potrebno skrinjici tudi najti.

Letala najnovejše generacije sicer podatke med letom sporočajo tudi prek satelita, tako da so mehaniki pripravljeni na morebitno popravilo letal ob njihovem pristanku.

Prav tovrstni podatki so tudi edini podatki, s katerimi razpolagajo preiskovalci v primeru ponesrečenega letala francoske družbe Air France, ki je 1. junija med letom iz Ria de Janeira v Pariz strmoglavilo nad Atlantskim oceanom. Pri tem je umrlo vseh 228 ljudi na krovu.

Razbitine airbusa 330 in trupla nekaterih potnikov in članov posadke so našli, a črni skrinjici ostajata izgubljeni. "Da bi še bolj izboljšali varnost letalskega prometa, moramo biti prepričani, da lahko tudi v primeru nesreče pridemo do vseh podatkov o letu," je še dejal Enders.