Zmaga Rubensa Barrichella v Valencii je bila prej "darilo" McLarna kot rezultat napredka moštva Brawn, ki pa je še vedno dovolj blizu vrha, da lahko izrabi take ponujene priložnosti. Le da ta čast ni doletela Jensona Buttona, kateremu vedno bolj gori pod nogami, na njegovo veliko srečo pa so se v Španiji podpovprečno odrezali pri Red Bullu. Najhuje jih je "skupil" Sebastian Vettel, kateremu je odpovedal motor, glede na nova pravila, ki dovoljujejo dirkaču, da na sezono uporabi le osem motorjev, se mora Nemec malce zamisliti. Za preostalih šest dirk sezone in lov na Jensona Button ima zdaj na voljo le še dva Renaultova motorja, med dirkami pa jih je kar nekaj, ki so precej zahtevne ravno do motorjev. Zato so pri Red Bullu več kot nezadovoljni z Renaultom in po nekaterih informacijah sodeč naj bi že v prihodnji sezoni raje uporabljali Mercedesove osemvaljnike.

Prebujenje McLarna je več kot dobrodošlo za razplet sezone, saj je tako kandidatov za zmago na vsaki dirki vedno več, McLarnova skrivnost uspeha pa na bi bila tudi nova šasija dirkalnika s krajšo medosno razdaljo, veliko novih spoznanj pri uravnoteženosti dirkalnika pa jim je prinesla dirka v Silverstonu, kjer so srebrni prvič dirkali brez sistema KERS.

Po drugi strani imajo pri Ferrariju precej zvezane roke, testni voznik Luca Badoer v Valencii ni bil kos svoji nalogi (na koncu je poleg tega, da je v cilj pripeljal kot zadnji, v "parc fermeeju", kjer so parkirani dirkalniki za tehnično kontrolo, še rahlo trčil v zadek dirkalnika Adriana Sutila), v Belgiji pa so mu rdeči dali še eno priložnost. Zato zdaj že številni dirkači bolj ali manj glasno razpredajo, da so pripravljeni sesti v Ferrarijev kokpit, če se Badoer tudi v Belgiji ne bo odrezal dovolj dobro.

Pri Brawnu so minule dni precej zamišljeni, saj razvoj dirkalnika ne dohaja razvoja pri konkurenci, največ skrbi ima seveda Jenson Button, ki tudi priznava, da še vedno niso povsem rešili težav s pnevmatikami (ki se med dirko zelo nerade, ali pa sploh ne, segrejejo na delovno temperaturo). Po drugi strani pa so že najavili, da so si zagotovili finančno podporo pomembnega sponzorja (moštvo še ni pojasnilo, za katerega sponzorja gre) za sezono 2010, kajti pri Virginu niso bili pripravljeni odšteti dovolj denarja. Če jim bo letos le uspelo postati prvak, bodo sponzorji še raje priskočili na pomoč, a že dejstvo, da so finančno preskrbljeni za prihodnje leto, prinaša v ekipo določen mir.