Michael Schumacher se je namreč zaradi zdravstvenih težav - pri padcu z motociklom si je očitno bolj močno poškodoval vrat, kot je tudi sam domneval - odrekel vrnitvi v formulo ena, kar bi bila svojevrstna senzacija, vse skupaj pa je mogoče Nemca obvarovalo pred ne najbolj potrebnim polomom na stezi. Le malokdo je namreč verjel, kljub "visokoletečim" napovedim o morebitni zmagi, da bi sedemkratnemu svetovnemu prvaku lahko v tako kratkem času po poškodbi Felipeja Masse uspelo nadoknaditi nekaj let dirkaškega počitka. Tako bo namesto Brazilca, ki medtem dobro okreva v domovini (v formulo ena pa se želi vrniti na domači VN Brazilije sredi oktobra), vskočil Ferrarijev večni testni voznik Luca Badoer. Kako se bo odrezal Italijan, ki že skoraj deset let ni nastopil na dirki, kilometrov za volanom dirkalnika pa mu vseeno le ne manjka, pa je že drugo vprašanje. Previdni Badoer napoveduje, da bo zanj uspeh že, če bo sploh pripeljal do cilja.

Kar precej razburjenja je med Španci povzročila tudi kazen Renaultu po VN Madžarske, ko je Alonsu z dirkalnika odletelo kolo, FIA pa je moštvo kaznovala s prepovedjo nastopa v Valencii. A pri Renaultu so se pritožili in zmagali, saj so uspeli dokazati, da niso namerno spustili na stezo dirkalnika, ki ni imel dovolj dobro pritrjenega kolesa. Ker kazen mora biti, so se pri FIA zadovoljili s 50.000 dolarji, ki jih mora Renault plačati. Na olajšanje organizatorjev bo Fernando Alonso torej le lahko nastopil pred domačo publiko. Druga razveseljiva novica za pristaše francoskega dirkaškega sveta pa je prvi nastop v elitnem razredu za novinca Romaina Grosjeana, ki je zamenjal Nelsona Piqueta (Brazilec je po odpustitvi iz moštva povedal veliko ostrih besed na račun vodje ekipe Renault Flavia Briatoreja, od tega, da nikoli ni bil deležen nobene pozornosti, da mu moštvo ni dajalo na voljo najnovejših izboljšav na dirkalniku, do tega, da je Briatoreja razglasil za "rablja").

Medtem pa se nadaljuje tudi reševanje ekipe BMW. Bavarci so precej nepričakovano razglasili, da se ob koncu letošnje sezone umikajo iz formule ena, šef celotnega cirkusa Bernie Ecclestone pa te odločite ne obžaluje prav posebej: "BMW tako ali tako ni sodil v vrh tega športa. Zapravili so veliko denarja in se nikoli niso prerinili med najboljše". Nekdanji lastnik predhodnika BMW Sauberja Peter Sauber pa zaenkrat tudi še ni bil uspešen pri reševanju ekipe, saj so bile zahteve pri Bavarcih enostavno previsoke, glede na to, kaj jim je Sauber lahko ponudil. In še bolj kot Sauberja je novica presenetila Roberta Kubico in Nicka Heidfelda, saj bosta dirkača zdaj morala zelo hitro poiskati novega delodajalca. Posebej Heidfeld ni več tako zelo prepričan, če to ni njegova zadnja sezona v formuli ena, saj je že omenil, da se zanima tudi za druga dirkaška prvenstva, od DTM do Le Mansa. Mogoče pa bo eno mesto v prihodnji sezoni na voljo pri McLarnu: srebrni so dali Heikkiju Kovalainenu zelo jasno vedeti, da se bo moral na preostalih dirkah sezone veliko bolj potruditi, če bo hotel obdržati sedež v ekipi.