Facebook je Twitter želel leta 2008 kupiti za petsto milijonov dolarjev, vendar do dogovora ni prišlo. Zato naj bi sedaj za neznano vsoto kupil FriendFeed, ki je mikroblogerski paltformi podobna, a veliko manj priljubljena.

FriendFeed je neke vrste agregator informacij z različnih spletnih storitev in družabnih omrežij. Uporabniki storitve tako lahko na enem mestu združijo informacije s svojega bloga, profila Facebook, računa Twitter, slike s Flickrja in še mnogo več.

Čeprav se bosta Facebook in FriendFeed sčasoma najverjetneje združila, pa največja socialna mreža zatrjuje, da bo FriendFeed še nekaj časa posloval brez sprememb, vsaj dokler ne bodo pripravljeni dolgoročni načrti poslovanja združenih podjetij.

Bolj kot sama spletna storitev je Facebook premamila ekipa inženirjev, ki stojijo za njo, saj bo njihovo znanje o delovanju socialnih aplikacij pripomoglo k nadaljnjemu razvoju Facebooka. Tako bi uporabniki poleg dejavnosti svojih prijateljev na Facebooku tam lahko spremljali tudi njihove dejavnosti na drugih spletnih straneh in omrežjih.