Izvršni direktor družbe Michael O'Leary se tako s krizo spopada na precej kontroverzen način. Kot smo že poročali, družba razmišlja o uvedi stojišč, s čimer bi znižali stroške za 20 odstotkov, potnike pa bi posledično privabili tudi z nižjimi cenami vozovnic.

Sicer pa nekateri analitiki menijo, da je Michael O'Leary, kljub svoji provokativnosti, eden izmed najuspešnejših poslovnežev na Irskem. Medtem pa O'Leary še vedno preseneča javnost z neverjetnimi izjavami in predlogi, kot je na primer uvedba plačila za uporabo sanitarij in nepovračilo denarja za vozovnice v kateremkoli primeru.

Lep primer njegove poslovne filozofije je moč zaslediti v intervjuju z novinarji časopisne hiše The New York Times. Na vprašanje kaj bi se zgodilo, če bi na primer vse potnike letala hkrati doletela kakšna bolezen, zaradi katere bi morali na stranišče, je kontroverzni Irec v provokativnem slogu odgovoril: „Na naših letalih nimamo dovolj hrane, da bi se lahko vsi hkrati zastrupili“.

Kljub temu, da se je njegova poslovna filozofija izkazala za učinkovito, se v časniku The Economist sprašujejo zakaj se ljudje odločajo za potovanje z letalsko družbo „ki je postala sinonim za obupne usluge potrošnikom, ki s trženjem vara potrošnike ter grobo ravnanje z vsakim, ki jim prekriža načrte“. Kljub hudim obtožbam je izvršni direktor Ryanaira precej iskren: „Naš odnos do potnikov ne temelji na načelih kot so stranka ima vedno prav in podobnih neumnostih. Strankam namreč nudimo poceni letalske vozovnice, ne predolge zamude letal, mogoče nekaj odpovedanih letov in včasih tudi izgubljeno prtljago“.

Kljub temu se je očitno kontroverzna politika obnesla. Ryanair je po sprejetih ukrepih za znižanje stroškov le splaval na zeleno vejo. Naj spomnimo, da je v drugem četrtletju letos v primerjavi z enakim obdobjem lani povečal dobiček za kar 550 odstotkov, na 136,5 milijonov.