Prve tri mesece leta 2007 je bila po podatkih raziskave družbe Nielsen/NetRatings približno ena od treh obiskovalcev spletne strani za odrasle ženska. Takrat si je tudi skoraj 13 milijonov Američank ogledovalo pornovsebine vsaj enkrat vsak mesec. Theresa Flynt, podpredsednica marketinškega oddelka podjetja Hustler video, je povedala, da ženske zavzemajo 56-odstotni delež prometa v trgovinah omenjenega podjetja. „In žensko občinstvo narašča, ženske kupujejo vse več pornografskih filmov,“ je izpostavila.

Tudi znanost je potrdila, da pornofilmi ženske stimulirajo podobno kot moške. Raziskovalci univerze McGill so leta 2006 z merjenjem spremembe temperature genitalij ugotovili, da se ženske ob gledanju pornovsebin vzburijo v 30 sekundah. Moški so najvišjo točko vzburjenosti dosegli v približno 11 minutah, ženske pa v 12. Medtem ko je moškim bolj všeč film, posnet z zornega kota, kot ga vidijo sami v resnici, se ženske odzivajo, ne glede na „položaj kamere“, so spoznali v raziskavi univerze Northwestern leta 2004.