Na štartu se je ponovno pokazalo, da imajo dirkalniki s sistemom KERS določeno prednost. Hamilton in Raikkonen sta odlično speljala, prvo mesto je sicer obdržal presenetljivo najhitrejši v kvalifikacijah Fernando Alonso, povsem pa se je letošnja deseta dirka spridila Sebastianu Vettlu. Po slabem štartu je vanj še rahlo trčil Raikkonen in mu poškodoval vpetje kolesa, zato je njegov dirkalnik neprestano nasedal na neravnine na asfaltu, kar je pripeljalo do odstopa.

Nič boljše se ni godilo Fernandu Alonsu, ki je bil prvih pet krogov prepričljivo hiter (štartal je z najmanj goriva), nato pa so se začele pojavljati težave s črpalko za gorivo. "Od petega kroga naprej sem moral neprestano izklapljati in vklapljati črpalko za gorivo, zato sem pri postanku opravil nekaj krogov prej, kot je bilo načrtovano. Žal mehanik na sprednjem desnem kolesu še ni povsem končal svojega dela, ko sem dobil znak, da lahko speljem. Kolo še ni bilo dobro pritrjeno, zato je najprej odpadla matica, nato pokrov platišča, nazadnje pa se je snelo celo kolo. Po treh kolesih sem lahko prišel do boksov, a nekaj krogov kasneje sem moral odstopiti, ker se je dokončno poslovila črpalka za gorivo," je po dirki razočarano povedal Fernando Alonso.

Njegovo sprednje kolo, ki je skakalo po stezi, je bilo pravzaprav višek dober teden trajajoče dirkaške agonije, saj je minulo nedeljo na dirki formule dve zaradi trčenja s kolesom umrl Henry Surtees, v soboto pa je Felipu Massi med vožnjo v čelado priletela vzmet z dirkalnika Rubensa Barrichella in ga močno poškodovala.

Lewis Hamilton je bil po dirki seveda več kot zadovoljen: "Po vseh težavah, ki so nas spremljale na začetku sezone, je zmaga več kot dobro poplačilo za vztrajnost in natančno delo. Skoraj sem pozabil, kako je stati na zmagovalnih stopničkah. Zdaj moramo motivirano delati naprej, priznati pa moram, da res nismo pričakovali zmage. Vse nas je prizadela poškodba Masse, kateremu želim, da bi čim prej okreval."

Ferrarijev dirkač Kimi Raikkonen je bil prav tako zadovoljen zaradi drugega mesta, a prav veseliti se le ni mogel, ker je njegov moštveni tovariš trenutno še v bolnišnici v Budimpešti: "Spet sem dobro štartal, nato sem vozil svojo dirko, ki ni bila lahka. Dirkalnik ni bil ravno najboljši, imel sem veliko dela, da sem ga nadzoroval, za zmago pa smo bili enostavno prepočasni. Po težkem koncu tedna za naše celotno moštvo smo vseeno lahko zadovoljni s to uvrstitvijo." Na vprašanje, kako je videl trčenje s Vettlom, pa je Finec dejal le: "Kakšno trčenje? Prvič slišim, da sem v koga trčil. Ničesar nisem občutil, ne vem, o čem me sploh sprašujete."

Tretjeuvrščeni Mark Webber ni mogel povsem skriti razočaranja: "Računali smo na boljši rezultat, dirka na Nürburgringu nam je šla tako dobro od rok, da sem bil prepričan, da se bomo tudi tokrat potegovali za zmago. A izbira pnevmatik med postanki ni bila optimalna, odločitev pa je bila moja. Brawnu smo se približali za nekaj točk, torej smo še vedno resni kandidati za naslov prvaka." Formule ena se odpravlja na štiritedenske počitnice, ko bodo morala tudi tovarne moštev za tri tedne zapreti vrata, naslednja dirka pa bo 23. avgusta v Valencii.

Zaradi nevarnega spodrsljaja pri menjavi pnevmatik, ko je Renault na stezo poslal Fernanda Alonsa z ne dovolj varno pritrjenim sprednjim desnim kolesom, ki se je Špancu nato med vožnjo po stezi snelo in odletelo po stezi, je FIA ekipi Renault prepovedala nastop v Valencii. FIA se je za prepoved odločila v skladu s členoma 23.1.i, v katerem piše, da je moštvo dolžno pri postanku v boksih spustiti na stezo dirkača šele potem, ko so zagotovili, da je njegov dirkalnik "varen za nadaljevanje dirke", ter 3.2, ki zahteva, da moštva preverjajo, da dirkalnik med treningi in dirkami ustreza varnostnim zahtevam. Pogovor po radijski zvezi med člani ekipe Renault naj bi dokazoval, da so pri Renaultu vedeli, da Alonsov dirkalnik nima pravilno pritrjenega kolesa. Po prvih informacijah naj bi se pri Renaultu na to odločitev pritožili.