Prihodki Googlea so se v omenjenem obdobju v primerjavi z enakim lanskim povečali s 5,34 milijarde na 5,52 milijarde dolarjev, kar je sicer nekoliko razočaralo analitike. Ti pravijo, da je pred Googleom še vedno veliko izzivov, ker trg spletnega oglaševanja še ni izšel iz krize, poroča ameriška tiskovna agencija AP.

Glavni izvršni direktor podjetja Eric Schmidt pa je dejal, da ti rezultati, doseženi tekom svetovne gospodarske krize, odsevajo vzdržnost njihovega poslovnega modela ter uspešnost nadzorovanja stroškov. Hkrati dodajajo, da se razmere na trgu verjetno ne bodo več poslabšale.

Google je sicer četrtletje sklenil z 19.786 zaposlenimi, medtem ko jih je v četrtletju prej imel 20.164. Podjetje je zmanjšalo število zaposlenih v marketingu in prodaji.

Hkrati v družbi napovedujejo, da bodo nadaljevali z investicijami na nova področja, med drugim v nedavno napovedani odprtokodni operacijski sistem Chrome OS, ki bi lahko bil tekmec Microsoftovemu Windowsu.