Tradicionalna steza v Hockenheimu ni dobila "zelene luči" s strani lokalnih oblasti, ki bi morale priskočiti na pomoč z zajetnim kupčkom denarja, zato je dirkanje formule ena v tem nemškem mestecu vedno bolj vprašljivo. In tudi sicer formula ena izgublja zagon v nekoč "zlati" deželi Nemčiji, kjer tudi uspehi Sebastiana Vettla ne morejo odtehtati evforije, ki jo je pred leti pri Nemcih zagnal Michael Schumacher. Ne preveliko presenečenje prihaja iz Fujija na Japonskem. Toyota namreč ne zmore več še tega finančnega bremena, torej organizacijo dirke v Fujiju, zato se bodo morali Japonci, po zgledu Hockenheima, posloviti od dirk formule ena. Tako naj bi tudi v prihodnje formula ena spet gostovala le na Hondinem dirkališču v Suzuki.

Zmaga mladega Vettla v Silverstonu je sicer dala organizatorjem dirke na Nürburgringu nekaj dodatnega zagona. Časi, ko so gledalci bili pripravljeni plačati vse, da bi lahko od blizu videli junake hitrih dirkalnikov, so minili. Tudi sicer nemški dirkaški in takšni ali drugačni industriji ne gre najbolj od rok, BMW in Mercedes sta daleč od zmagoslavij, dejansko se na najvišja mesta uvršča trenutno le še Mercedesov motor v Brawnovih dirkalnikih, to pa je tudi vse, za kar se Nemci lahko veselijo prihajajočih dirk.

Manj veselja pa ljubiteljem tega športa pripravljata FIA in združenje moštev FOTA. Spori so očitno veliko globlje zakoreninjeni in po vsakem skupnem koraku na poti k iskanju rešitve sledita dva koraka nazaj. Ko je že vse kazalo, da je predsednik FIA Max Mosley pristal na kompromis in se ne bo več potegoval za mesto predsednika (za to mesto naj bi se boril nekdanji vodja Ferrarija Jean Todt), FOTA pa je po svoje privolila v prijave za prihodnjo sezono, so se stvari spet zaostrile do te mere, da so na sestanku predstavniki FOTA predčasno zapustili srečanje in dejali, da formula ena za prihodnjo sezono "še ni rešena". Pri FIA pa poudarjajo, da je FOTA lahko le "opazovalka" in "svetovalka", nikakor pa ne more prevzeti glavne besede pri odločanju o prihodnosti tega športa. Spor pa se očitno vleče že toliko časa, da mnogi upajo, da bo enkrat za vselej počilo do konca in da se bodo začeli ubadati le še z dirkanjem, v katerem koli prvenstvu že.

Olje na ogenj je pred kratkim prilil tudi šef formule ena Bernie Ecclestone, kateremu stvari počasi in zanesljivo uhajajo iz rok. V enem od intervjujev je ponovil svojo dolgoletno misel, da je "preveč demokracije lahko protiproduktivno" in kot primer navedel Adolfa Hitlerja, ki je "znal urediti stvari". Seveda je mnogo ljudi skočilo v zrak in obsodilo te besede, Ecclestone pa se je opravičeval, da so ga narobe razumeli in da ne podpira Hitlerjevih morilskih idej, pač je želel povedati le, da mora v določenih trenutkih, ko se stvari zapletejo do konca, poseči vmes nekdo s trdo roko. Do sedaj mu je to dobro uspevalo, v omenjenem sporu pa je očitno mali Anglež vedno bolj nemočen.

Nemočno pa juriš na naslov prvaka Brawna in Red Bulla opazujejo pri Ferrariju in McLarnu. Rdeči so že priznali, da se tudi na tej dirki stvari ne bodo korenito obrnile njim v prid in da so tudi oni že počasi odpisali letošnjo sezono, Felipe Massa pa bo imel drugačen razlog za veselje. Njegova žena Rafaela naj bi namreč novembra rodila njunega prvega otroka, kar naj bi bil tudi eden redkih vrhuncev letošnje sezone za 28-letnega Brazilca.