Grauovo odkritje naj bi sedaj preiskali znanstveniki v več evropskih državah. Ti bodo med drugim razjasnili izvor in starost meteorita.

Grau je odkritje po lastnih navedbah nedavno že predstavil nemškemu meteoritskemu združenju. Kot je še povedal, je na območje Jesenic meteorit padel aprila. Številni tamkajšnji prebivalci so po navedbah Graura takrat mislili, da gre za potres, saj je prišlo do močnega grmenja, zaradi katerega so se zatresla stekla, dva dni pred tem pa je uničujoč potres stresel Italijo.

Nemec Grau je sicer že marca odkril kos meteorita, ki je januarja padel na danski otok Lolland.

Iz Prirodoslovnega muzeja Slovenije so danes potrdili, da je 9. aprila letos ob 3. uri zjutraj nebo nad severozahodno Slovenijo in južno Avstrijo razsvetlil zelo svetel meteor, ki ga je spremljalo glasno bobnenje. Kot so pojasnili, pa Grau ni bil tisti, ki je dejansko našel meteorit.

Strokovnjaki evropske meteorske mreže, med njimi Grau, so aprila nemudoma temeljito analizirali pot padanja meteorja in morebiten z njim povezan padec meteorita. Po objavi novice v brezplačnem dnevniku pa sta Jožef Pretnar in Bojana Krajnc maja našla meteorit in o tem obvestila Graua in Prirodoslovni muzej Slovenije.

Delo Graua v Sloveniji je tako obsegalo "evidentiranje situacije najdbe". Vzorce meteorita sedaj analizirajo slovenski strokovnjaki, geologi in astronomi, v sodelovanju s tujimi. Prirodoslovni muzej Slovenije bo o rezultatih in samem dogodku javnost seznanili takoj, ko bo informacija celovita, predvidoma v oktobru.