Večji padec prodaje v starih državah članicah sta preprečili predvsem Nemčija in Francija, kjer sta vladi s subvencijami uspeli povečati prodajo. V Nemčiji se je ta tako povečala za slabih 39,7 odstotka, v Franciji za 11,8 odstotka, medtem ko je na Irskem upadla za 49,7 odstotka, na Finskem za 49,2 odstotka, na Danskem pa za 41,3 odstotka. Še večje padce so beležili v novih državah članicah, in sicer največja v Latviji (za 80,4 odstotka) in Estoniji (za 73,6 odstotka), sledita Madžarska in Bolgarija. Po podatkih Zveze evropskih avtomobilskih proizvajalcev (ACEA) je tudi razvidno, da se je prodaja avtomobilov v Sloveniji, po tem ko je aprila upadla za 37,4 odstotka, maja zmanjšala za 24,1 odstotka.

V prvih letošnjih petih mesecih skupaj se je prodaja avtomobilov v EU zmanjšala za 13,7 odstotka, od tega samo v novih državah članicah za 27,9 odstotka. Najbolj je upadla v baltskih državah (za od 66 do 80 odstotkov) in na Irskem (za več kot 63 odstotkov).

Med večjimi proizvajalci avtomobilov je kriza najmanj prizadela največjega evropskega proizvajalca avtomobilov Volkswagen, ki se mu je prodaja v zadnjem mesecu povečala za 5,3 odstotka, skupno v prvih petih mesecih letos pa upadla za 3,7 odstotka. Za primerjavo, Peugeot Citroënu je v prvih petih mesecih upadla za 14,8 odstotka, Fordu pa za 9,7 odstotka.