Ryanair je v zadnjem poslovnem letu, ki se je končalo marca, ustvaril 169 milijonov evrov izgube, medtem ko je v letu poprej posloval z 481 milijonov evrov dobička. Izguba je bila tako precej višja od pričakovanj analitikov. Obseg prodaje se je zvišal za 8,4 odstotka na 2,94 milijarde evrov.

V družbi so pojasnili, da so se stroški goriva zvišali na 1,26 milijarde evrov, medtem ko so v letu prej znašali 791,3 milijona evrov. Na poslovne rezultate je imel precejšen vpliv odpis njihovega 29,8 odstotnega lastniškega deleža v irski konkurenčni družbi Aer Lingus. Zaradi strmega upada vrednosti delnice irske družbe so morali namreč odpisati 222 milijonov evrov. Pojasnili so, da bi brez upoštevanja odpisa deleža v družbi Aer Lingus in drugih izrednih dejavnikov, ustvarili 105 milijonov evrov dobička, pri čemer bi bil dobiček kljub temu 78 odstotkov nižji glede na leto poprej.

Na drugi strani so v družbi pojasnili, da naj bi po njihovih ocenah v letošnjem poslovnem letu ustvarili med 200 in 300 milijoni evrov čistega dobička, saj bo nadaljnje zniževanje cen vozovnic privabljalo vedno večje število potnikov. Ryanair si tako v letošnjem letu obeta prepeljati dvakrat več potnikov kot konkurenčna British Airways, saj se v času finančne krize vedno manj potnikov odloča za let v prvem razredu.