Srečanje organizatorjev in družbe Mediade, ki v projektu sodeluje kot partner za metodologijo izbora, je bilo namenjeno predvsem preverjanju novih zamisli, ki bodo projekt Gazele še nadgradile. Idej tako s strani sodelavcev uredništva časopisnih strani Gazele, oddelkov za oglasno trženje, odnose z javnostmi ter uredništva spletnih strani gazel kot tudi organizatorjev dogodkov je bilo veliko in upamo, da se bodo številne uresničile že v letošnjem letu.

Tako kot zadnja leta bo projekt razdeljen na regijske izbore in zmagovalci regijskih izborov bodo postali finalisti Slovenske gazele 2009, ki bo 22. oktobra 2009 v Linhartovi dvorani Cankarjevega doma. Regijski izbori se bodo tokrat začeli v Osrednji Sloveniji, in sicer 10. septembra v Grand hotelu Union, nato pa si bodo sledili po naslednjem razporedu: 17. septembra v hotelu Habakuk v Mariboru za dravsko-pomursko regijo, 24. septembra v hotelu Slovenija v Portorožu za primorsko-notranjsko regijo, 1. oktobra v Festivalni dvorani na Bledu za gorenjsko regijo, 8. oktobra v Dolenjskih Toplicah za dolenjsko-posavsko regijo in 15. oktobra v Celjskem domu za savinjsko-zasavsko regijo.

Vsebinsko dogodki ne bodo deležni večjih sprememb, saj bosta tako režiser Andrej Stražišar kot izvajalska ekipa Teatra ostala v ekipi organizatorjev. Prav tako bo ista tudi povezovalka programa in že skoraj ikona gazel, femme fatale Bernarda Žarn. Seveda pa bodo osrednje osebnosti regijskih prireditev nominiranci, ki bodo javnosti predstavljeni že v poletnih mesecih.

Bolj kot vsebini dogodkov so se organizatorji posvetili vprašanju, kako podjetništvo še bolj približati ljudem in okolju, kako v kriznem obdobju recesije poiskati možnosti za spodbujanje podjetništva v slovenskem in globalnem poslovnem svetu. V sedanjih gospodarskih razmerah bo to za organizatorja še dodaten izziv.

Morda bo prav letošnje leto prelomno za projekt, saj številna mala in srednje velika podjetja pestijo enake težave kot velika podjetja. Resda so mala podjetja bolj prilagodljiva, vendar pa to velja le ob odprtem in zdravem trgu, tega pa zaradi globalne krize ni, vsaj ne v taki meri kot doslej. Res je seveda tudi, da je vsaka kriza lahko tudi priložnost, vendar pa se rezultati takih priložnosti ne pokažejo takoj, temveč šele čez čas. Že ob razgovorih z lanskimi zmagovalci in drugimi gazelami preteklih let smo dobili zelo različne odgovore o poslovanju, o rasti in celo o odpuščanjih. Prav zaradi tega bo letošnji izbor še toliko bolj na očeh javnosti. Veliko težje delo od organizatorjev dogodkov bo imela letos metodološka skupina. Rezultati podjetij za zadnjih pet let so lahko zelo dobri ali odlični, vendar pa so se razmere na trgu v začetku letošnjega leta močno spremenile. Bodo podjetniki še hoteli sodelovati, če so ob oddaji letnih poročil morali odpustiti tretjino ali še več delavcev? Trg je namreč edino merilo uspeha in na trgu ne preživijo vsi. Tudi med gazelami je položaj veliko bolj razgiban, kot je bil še v začetku lanskega leta. Spremembe so vsakdanja stalnica in številne bodo morale zapreti vrata. Koliko jih bo ostalo, bo pomembna tema razgovorov na srečanjih, ki jih bodo organizatorji pripravili in nadgradili z dodatnimi izobraževanji.

Še bolj kot doslej se bo letos projekt Gazele prepletel z drugim uspešnim projektom časopisne družbe Dnevnik, Zlato nitjo. Ugotovitve izbornih komisij obeh projektov so bile enotne, da imajo gazele, ki se uvrstijo na lestvici, lahko velike koristi, saj izbirajo najboljši kader. V nadaljevanju srečanja je bilo predstavljenih tudi nekaj optimističnih napovedi nadaljnjega razvoja projekta Gazele. Večina pokroviteljev, med njimi nekateri projekt podpirajo že vse od njegovih začetkov, bo sodelovanje v letošnjem letu nadaljevala, saj v njem in v njegovih ciljih vidijo priložnost za lasten razvoj.