Tako so danes s sporočilom za javnost zagotovili v Fiatu, kar je sicer tudi prva uradna informacija iz Fiata o njihovem načrtu za prevzem Opla. Dodajajo, da bi do odpuščanj prihajalo postopno in po vsej Evropi, ne samo v Nemčiji, kar pomeni, da bi bil učinek odpuščanj v Oplovi domači deželi manjši, kot se ugiba v nekaterih krogih.

Kot je znano, so v medijih krožile tudi informacije, da naj bi Fiat, če bi mu uspel prevzem Opla, v Nemčiji ukinil celo 18.000 delovnih mest. Po današnjih zagotovilih Fiata so te špekulacije povsem neosnovane. Opel v Nemčiji neposredno zaposluje 25.000 delavcev, zato je njegova usoda za Berlin zelo pomembna.

Ponudbo za prevzem evropske veje GM, ta ima pod svojim okriljem tudi britansko družbo Vauxhall, sta poleg Fiata podala ponudbo tudi kanadski izdelovalec avtomobilskih delov Magna International, ki nastopa skupaj z rusko banko Sberbank in ruskim avtomobilskim proizvajalcem GAZ, ter belgijska holdinška družba RHJ International.

Nekateri favorita vidijo v Magni, katere predstavniki so sicer danes zagotovili, da v primeru zmage ne bo zaprla nobene Oplove tovarne v Nemčiji.