Preobrat se je zgodil med tedniki, kjer najvišjo prodano naklado še vedno izkazuje Nedeljski Dnevnik pred Nedelom, Lady pa se je s četrtega mesta povzpela na tretje pred Družino. Največjo distribuirano naklado med prilogami tudi tokrat beleži Vikend, sledita mu Pilot in Ona. Med brezplačniki najvišjo brezplačno distribuirano naklado izkazuje tednik Žurnal. Priloge v projektu RPN so bogatejše za prvič objavljene podatke Odprte kuhinje (priloga Nedela) in Sobotne priloge (priloga Dela). Projektu RPN pa sta se pridružila še dva nova založnika: Mladinska knjiga založba z mesečnikom Reader's Digest ter Arena idej z mesečnikom Maxim. Podatki iz RPN so javno dostopni na http://www.soz.si/projekti/rpn.

20. maja 2009 smo preglednico podatkov iz RPN, dopolnili s podatki  za 1. četrtletje 2009 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike. Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah. Najpomembnejši je podatek o prodani nakladi, za brezplačnike o brezplačni distribuirani nakladi in za priloge o distribuirani nakladi.  Podatki o nakladah zajemajo povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Založniki – pristopniki se samostojno odločajo, za katere svoje publikacije bodo v okviru RPN objavljali podatke o prodani in drugih nakladah, zagotovo pa je cilj projekta, da bi pristopniki objavljali podatke o nakladah za vse svoje publikacije.

Predviden datum naslednje objave podatkov za leto 2009:

20. avgust 2009 - podatki za 1. polletje 2009 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 2. četrtletje 2009 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike.

Več infomacij o projektu RPN najdete na www.soz.si.