Kot je pojasnil vodja organizacijskega odbora relija Viktor Levec, se vpliv krize pozna predvsem pri posadkah, saj je prijav nekaj manj kot lani. Vseeno pa so organizatorji zadovoljni z odzivom, do srede, ko se je iztekel rok za prijave, je sodelovanje potrdilo 69 posadk. Med njimi je polovica tujih, glavna favorita pa bosta Čeha Vaclav Pech (lanski zmagovalec) in Pavel Valoušek (oba Mitsubishi Lancer EVO IX), nastopil bo tudi Nemec Hermann Gassner (Mitsubishi Lancer EVO X).

Za slovenskimi dirkači je že prva postaja državnega prvenstva, reli Lavantall na avstrijskem Koroškem. Nekoliko presenetljivo ga je dobil Jani Trček (Mitsubishi Lancer EVO X), nekdanji državni prvak, ki se je vrnil za volan po večletnem premoru. Kljub zmagi na uvodni preizkušnji v Labotski dolini je Trček pred Saturnusom ostal zadržan.

"Moja taktika je znana, precej stavim na izkušnje. Težko rečem, da bi lahko na tem reliju ogrozil najboljša češka voznika. Priznam, da še nisem dorasel nekaterim dirkačem, ki imajo za sabo tudi več relijev. ," je na novinarski konferenci v Ljubljani dejal Trček, ki je na tej tradicionalni slovenski preizkušnji prvič kot sovoznik tekmoval že leta 1985. Glavni tekmec Trčka bo najverjetneje Darko Peljhan, med kandidati za najvišja mesta v slovenski razvrstitvi pa so še Mitja Klemenčič, Miha Rihtar, Sašo Vusič, Aleks Humar, Rok Turk itd.

Na letošnjem reliju Saturnus bodo gledalci dirkače lahko pri delu opazovali na sedmih različnih in skupno 16 hitrostnih preizkušnjah. Začetek bo superspecial v petek, 8. maja, na speedwayskem stadionu v Šiški, v soboto se bo karavana preselila v Zasavje, v nedeljo pa v ljubljansko okolico. Večina "brzincev" je podobnih lanskim, na zasavskem delu so prireditelji krožno HP Hrastnik spremenili v klasično, trboveljska ostaja nespremenjena, dodali pa so novo HP Prebold. Dirkači bodo sobotne hitrostne preizkušnje prevozili po trikrat, nedeljske (Janče, Metnaj in Višnja Gora) pa po dvakrat. Skupna dolžina relija bo 543 km, od tega bo 219 km "brzincev". Cilj relija bo v nedeljo ob 15. uri na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani, kjer bo tudi servisna cona.

Prireditelji iz društva SA-I so poudarili, da so velik poudarek namenili varnosti, tako aktivnih udeležencev kot gledalcev. Za slednje so izdali tudi vodič po reliju s priporočenimi mesti za ogled tekmovanja in s pravili obnašanja na dirkah, za udeležence za volanom pa so letos pripravili novost. Satelitsko GPS slednje vozil bo vodstvu v vsakem trenutku omogočilo vpogled v dogajanje na cestah, v primeru nepredvidenih dogodkov ali nesreč pa bodo lahko tudi učinkoviteje in hitreje poskrbeli za pomoč.