Uspeh Sebastiana Vettla je še nekaj časa odmeval v svetu motošporta, a nekdanji svetovni prvak Niki Lauda že opozarja, da pričakovanja ne smejo biti prevelika. "Fant je mlad, vseeno že zelo izkušen, a Red Bull trenutno še ni najboljši dirkalnik," pravi Avstrijec, ki se je obregnil tudi ob Ferrarijevo smolo, saj so rdeči po treh dirkah še vedno brez točk: "Ko so bili tam Todt kot odličen organizator, Brawn s svojim angleškim smislom za strategijo in umirjeno delovanje ter Michael Schumacher z nemško doslednostjo ter disciplino, je bilo vse v redu. Zdaj so stvari v roke prevzeli Italijani in iz Ferrarija spet naredili špageti biznis. Kaj več tudi ne moremo pričakovati." Podobnega mnenja, seveda z veliko bolj milimi izrazi, je tudi Kimi Raikkonen. Finec je dejal, da verjetno nižje ne morejo pasti, saj jim gre enostavno vse narobe. Če ne naredijo taktične napake, se ne zmotijo pri strategiji ali izbiri pnevmatik, jim jo pa zagode tehnika.

Z malce bolj občutljivimi stvarmi se trenutno ukvarjajo pri McLarnu. 29. aprila bodo o njihovi tako imenovani "lažnivi aferi" po dirki v Melbournu odločali pri FIA, mnogi pa namigujejo, da bi lahko zaradi vsega McLaren tudi izključili iz prvenstva formule ena. To bi bila kazen, ki bi zelo vplivala na prihodnost tega športa, kajti moštva so že do sedaj lagala ter na tak ali drugačen način manipulirala s pravili, v prihodnje pa bi jih za tak prekršek čakala zelo huda kazen. V trenutnih finančnih razmerah si formula ena ne more privoščiti, da bi izgubila eno od moštev. Veliko so storili, da je Brawn ostal pri življenju, zdaj pa se bodo na lastno pest znebili moštva, ki je v preteklosti dosegalo zelo veliko.

Mercedes je tudi vedno manj navdušen nad negativno publiciteto, zato se že ozirajo naokoli kot možen dobavitelj motorjev, resno pa o njihovih osemvaljnikih razmišljajo pri Red Bullu. Uprava koncerna Daimler je bojda zelo naklonjena temu, da bi se Mercedes v celoti umaknil iz tega športa. Bi bila torej izključitev McLarna res pametna poteza?

Pri Brawnu z uspehi prepričujejo potencialne sponzorje, ki počasi, a zanesljivo vlagajo v moštvo večje denarje. Optični izdelovalec Ray Ban je za letošnjo sezono podpisal pogodbo za dokaj skromnih 385.000 evrov (v minulih letih so Hondo sponzorirali s petkrat večjo številko), švicarsko finančno podjetje MIG pa bo na leto plačalo okoli milijon evrov, pogodba pokriva obdobje treh let. Ni še povsem jasno, kdaj (če sploh) se bodo pri Mercedesu le odločili, da na Brawnov dirkalnik dovolijo napisati tudi svoje ime. Če bo šlo Buttonu in Barrichellu še naprej tako dobro, se bo verjetno kmalu pojavil tudi Mercedesov napis na sedaj še precej deviško belem dirkalniku.

Z odločitvijo FIA, da so dvostopenjski difuzorji legalni, se bo počasi začelo opremljanje vseh moštev s takim dodatkom. V Bahrajnu ga bo dobil tudi Nelson Piquet, katerega sedež pri Renaultu je resno ogrožen. Rezultatov ni, napak je veliko, zato je eden resnih kandidatov Bruno Senna, ki je bil na Renaultovem seznamu že pred začetkom sezone. Brazilec se je odpovedal dirkanju v prvenstvu DTM, ker je od Mercedesa zahteval zagotovilo, da mu bodo v prihodnji sezoni našli mesto v formuli ena. Konstruktor Red Bullovega dirkalnika Adrian Newey je dejal, da pri njih dvostopenjskega difuzorja ne bodo namestili pred dirko v Monaku.