Že na štartu je kazalo, da bo dirka vse prej kot običajna. Zaradi močnega dežja je bilo na stezi toliko vode, da so morali dirkači VN Kitajske začeti za varnostnim avtomobilom, zares pa so začeli voziti šele po šestih krogih. Vettel je narekoval tempo po svojem okusu, za njim pa je kar nekaj dirkačev zajadralo s steze. Vseeno je glede na razmere dirko končalo več dirkačev, kot so mnogi pričakovali.

Sebastian Vettel je, za razliko od večine tekmecev, to dirko odpeljal naravnost popolno, vse je naredil prav, predvsem pa si ni privoščil nobenega zdrsa s steze. Njemu v škodo sta bila tudi oba varnostna avtomobila (drugega so na stezo poslali, ko je v ogrado močno, a brez posledic za dirkača, trčil Adrian Sutil, ki se mu je končno obetala prva letošnja točka), a to ga nikakor ni spravilo s tira: "V takem vremenu lahko hitro zdrsneš s steze, a meni je uspelo, da sem odpeljal dirko brez večjih napak. Dirkalnik je bil naravnost čudovit, vseeno pa smo se morali vsi zelo potruditi." Dejansko je imel Nemec le enkrat malce več razlogov za zaskrbljenost, ko je vanj od zadaj rahlo trčil Sebastien Buemi, ko sta se umikala počasi vozečemu Jarnu Trulliju. Ta se je v bokse vračal brez zadnjega krilca, saj je na njegov dirkalnik dobesedno zlezel Robert Kubica. Take vrste trčenja so v dežnem vremenu zelo pogosta.

Drugo mesto Marka Webbra je dokaz, da je bil ta konec tedna Red Bull enostavno premočan za ostale tekmece in tudi dirkača moštva Brawn nista mogla preprečiti absolutnega zmagoslavja rdečih bikov. Po dirki je vodja moštva Ross Brawn povedal, da sta oba dirkača imela velike težave s prekomernim ohlajanjem dežnih pnevmatik, zato nista mogla voziti bolj agresivno.

Zelo agresivno pa je vozil Lewis Hamilton. McLaren je končno do točk spravil oba svoja dirkača, pri čemer je bil hitrejši in veliko bolj zanesljiv Heikki Kovalainen. Lewis Hamilton si je namreč na tej dirki privoščil toliko napak, da je njegovo šesto mesto največ, kar je lahko dosegel. "Moral sem voziti bolj agresivno, ker sem samo tako lahko napredoval. Pri tem sem žal napravil veliko preveč napak, saj so bili pogoji na stezi izredno zahtevni. Za vsako mesto smo se morali pošteno boriti, kar precej krogov pred koncem pa sem moral voziti s popolnoma obrabljeno levo sprednjo pnevmatiko. Zato smo z našim rezultatom vseeno lahko kar zadovoljni."

Kislih obrazov pa so bili (ponovno) pri Ferrariju. Felipe Massa je bil dobro na poti, vozil je zanesljivo in hitro, a žal ga je na cedilu pustila programska oprema v dirkalniku in je moral svojega F60 parkirati ob stezi. Kimi Raikkonen pa je bil cel konec tedna vse prej kot konkurenčen, na dirki so ga tekmeci prehitevali kot za šalo, razlog pa je bila napaka na motorju, saj je ta deloval zelo neenakomerno in ni razvijal polne moči. "Če hočemo napredovati, moramo najprej priti v cilj," je pripomnil Felipe Massa, vodja moštva Stefano Domenicali pa je pripomnil, da se bodo pri Ferrariju, če na nekaj prihodnjih dirkah ne bodo bistveno napredovali, raje že zdaj osredotočili na sezono 2010.