Kot je pojasnil, so se za preložitev shoda odločili, ker so se pristojni začeli ukvarjati z njihovimi težavami. Neuradno pa je slišati, da za napovedani protestni shod, po načrtih naj bi zaprli zaprli cestninsko postajo na tovornem pasu na izhodu Brezovica, in sicer v obe smeri, ni bilo dovolj podpore med avtoprevozniki. Poleg tega pa naj zbornice ne bi bile enotne, saj je predvsem Avtoprevozniška zbornica Slovenije menila, da se vlada trudi uresničiti zahteve, zato da protest ni potreben, protesta pa uradno nista podpirala ne Obrtno-podjetniška zbornica ne GZS.

Za protest naj bi se "navduševali" predvsem avtoprevozniki s Celjskega, od koder prihaja tudi Fijavž, zato so tudi oblikovali krizni odbor avtoprevoznikov. Od vlade so zahtevali, da mora uradno razglasiti, da je slovensko cestno prevozništvo v globoki krizi, da mora uvesti vračilo trošarin na pogonsko gorivo, ohraniti enake cene cestnin, izplačati subvencije za nakup vozil euro5, uzakoniti 30-dnevni plačilni rok, uvesti državni nadzor nad tujimi in domačimi transportnimi podjetji ter prenehati izdajati nove licence.