Družina White, zakonca in njuni najstniški hčerki, je uživala v gladkem vzletu dvomotornega turbopropelerskega letala, ki se je prebijalo skozi oblake, ko je pilot Joe Cabuk nenadoma nagnil glavo vznak in spustil grgrajoč zvok. Doug, ki ga je na poletu v Jackson v ameriški zvezdni državi Misisipi spremljala njegova družina, je vedel, da je nekaj hudo narobe. Ko je kontrolor poletov dvakrat neuspešno poskušal priklicati pilota, se je po radijski zvezi oglasil sam in na presenečenje vseh povedal, da potrebuje pomoč. Letalo, ki se je s pomočjo avtopilota še vedno vzpenjalo, je bilo treba varno spraviti z višine okoli tri kilometre na trdna tla.

Velika sreča v nesreči je, da ima 56-letni Doug White pilotsko dovoljenje, ki ga je dobil že leta 1990, vendar je šele pred kratkim začel spet leteti. V letu dni si je nabral za okoli 150 ur poletov z enomotorno cessno, medtem ko s pilotiranjem večjih in hitrejših dvomotornikov king air ni imel nobenih izkušenj. Razlika je ogromna, pravijo poznavalci, saj je moral pristati s takšno hitrostjo, ki je ni cessna nikoli dosegla. Nadomestnemu pilotu so iz kontrole poletov pomagali ugasniti avtopilota in ga usmerjali v zraku. Poklicali so celo certificiranega pilota air kinga, ki jim je pomagal z navodili o letenju z letalom te vrste.

Poskusi zakoncev White, da bi oživila pilota, so bili neuspešni. Hotela sta ga spraviti s pilotskega sedeža, da ne bi padel na komande. Ker jima zaradi premalo prostora to ni uspelo, sta ga nanj privezala. Ob pristanku so lahko ugotovili le, da je pilot preminil, šele poročilo mrliškega oglednika pa bo razkrilo vzrok smrti. White je bil kljub težkemu položaju ves čas priseben in je pozorno sledil navodilom z zemlje. Kasneje je povedal, da je šlo za osredotočen strah. "Bil sem v nekakšnem stanju, ki ga ne znam razložiti," je dejal ob pristanku pol ure kasneje. Ženi in hčerkama, šestnajstletni Bailey, ki je jokala, in osemnajstletni Maggie, ki je bruhala, je naročil, naj molijo. In očitno se je molitev na največji krščanski praznik obrestovala, zato so ta dogodek v ZDA že označili kot velikonočni čudež.

Družina White je hvaležna kontrolorjem letenja, ki so letalo varno vodili na tla in naredili vse, da so rešili potnike po smrti pilota. V zvezi pilotov in lastnikov letal so povedali, da se redko zgodi, da pilot potrebuje medicinsko pomoč v zraku. Po poročilu o dejavnikih za nesreče letal, lažjih od 5670 kilogramov (manjših od king aira), iz leta 2007 so med 22 milijoni ur v zraku, kar je med 15 in 20 milijoni poletov, imeli le šest primerov, ko je bil pilot zaradi zdravstvenih težav nesposoben voditi letalo. V štirih primerih je pilot umrl.