Mnogi so že pred štartom zaskrbljeno pogledovali v nebo, ki je grozilo s črnimi oblaki. Napovedi, kdaj naj bi začel padati dež, je bilo veliko, a vsem je bilo jasno, da se dirka ne bo končala na suhi stezi. Zato so bili prvi krogi še precej razburljivi, Jenson Button je vse prej kot dobro speljal, presenetil pa je Nico Rosberg. Nemcu na koncu zaradi napak pri izbiri pnevmatik ni uspelo "kapitalizirati" te prednosti, a je vseeno še osvojil osmo mesto in dobil polovico točke.

A dlje ko je trajala dirka, bolj grozeči so postajali oblaki in vprašanje je bilo, kdaj dirkalnik preobuti v pnevmatike za dežno stezo. Prvi so poskusili pri Ferrariju, a odločitev je za Kimija Raikkonena prišla nekaj krogov prezgodaj.

Ko se je proti 30. krogu dokončno močno ulil dež, kar je za Malezijo pač značilno in ni nikogar preveč presenetilo (dirkači so se sicer pritoževali, da se je dirka začela za kakšni dve uri prepozno), so se s steze vrteli eden za drugim. Organizatorju ni preostalo drugega, kot da na stezo pošlje varnosti avtomobil. A vode je bilo očitno na stezi preveč, saj je bil v tistem trenutku varnostni avtomobil enostavno prehiter za dirkalnike formule ena in dirko so najprej začasno prekinili, nato pa dokončno. Nazadnje se je to v vsej zgodovini zgodilo leta 1991 na dirki v Adelaidu (Avstralija), na kateri je zmagal Ayrton Senna, dirka pa še danes velja za najkrajšo. Dirkači so namreč odpeljali vsega 14 krogov oziroma dobrih 52 kilometrov, na stezi pa so bili dobrih 24 minut. Letošnja dirka v Maleziji je bila dolga omenjenih 31 krogov in jo je bilo konec po 55 minutah.

"Res nora dirka, ki se je zame začela slabo, potem pa mi je šlo vedno bolje od rok. Odločitev o pnevmatikah je bila iz kroga v krog drugačna, a smo le uspeli narediti vse prav," je po dirki povedal Jenson Button. Vodja moštva Ross Brawn je bil po eni strani zadovoljen z razpletom, po drugi si je želel, da bi dirkači odpeljali še devet krogov, kolikor jih je manjkalo za osvojitev polnega števila točk.

Nick Heidfeld vse do prihoda na zmagovalni oder ni vedel, da je dirko končal kot drugi: "Z desetega sem se prebil na drugo mesto, vmes sem se tudi zavrtel. Na koncu nismo več vedeli, kaj se dogaja." Mario Theissen, vodja moštva BMW Sauber je bil iskren: "Šele, ko sem videl dirkače na zmagovalnih stopničkah, mi je postalo jasno, da je Nick drugi. Po nekaterih informacijah naj bi bil četrti, na našem monitorju je bil tretji. Tako kaotične dirke že dolgo nisem doživel."

Timo Glock je z malce grenkobe sprejel tretje mesto, saj je bil v zadnjem delu dirke med najhitrejšimi in bi lahko pridobil še kakšno mesto: "Slabo sem štartal, a sem le ujel ritem dirke. Ko je začelo vreme igrati svojo noro vlogo, smo se vedno odločili za prave pnevmatike v pravem trenutku. Tako mi je lahko malo žal, da je bilo dirke tako hitro konec," je povedal Nemec.

Razočarali so pri Ferrariju, pri McLarnu pa je Hamilton vsaj prišel do prve letošnje točke za sedmo mesto, a zaradi afere v Avstraliji naj bi se njegov odnos z moštvom McLaren začel že močno krhati. Anglež je še dejal, da v bolj nevarnih okoliščinah, kot so bile v Maleziji, še ni nikoli ni dirkal.