Že v Avstraliji se je izkazalo, da so trenutno najšibkejši člen v letošnji verigi formule ena pnevmatike. Natančneje, mehkejši tip brezprofilnih Bridgestonovih pnevmatik, ki ne zdrži naporov dirke in visokih temperatur. Zaradi tega je v Avstraliji kar nekaj dirkačev odpeljalo veliko slabšo dirko, kot so pričakovali, v vroči in vlažni Maleziji pa naj bi bile te pnevmatike (letos jih prepoznamo po zelenem robu na boku) še večji "dejavnik tveganja". "Mehurjenje je pojav, ki se ga bojimo vsi dirkači. V Avstraliji so mehke pnevmatike zdržale le nekaj krogov, zato se upravičeno bojimo, da bo v Maleziji še slabše," je dejal dirkač Williamsa Nico Rosberg. Tako bodo dirkači po vsej verjetnosti na dirki z "mehkim obuvalom" prevozili čim manj krogov.

Manj težav so imeli z omenjeno temo pri Brawnu. Moštvo je po dvojni zmagi seveda zelo optimistično, zaradi difuzorja pa so tudi že deležni vedno bolj ostrih kritik. Najbolj neposreden je bil vodja Renaulta Flavio Briatore, ki je dejal, da je "tehnični delegat FIA obkrožen s samimi lopovi, ki so ga potegnili za nos, prvi med njimi pa je vodja ekipe Brawn Ross Brawn". Zato lahko zdaj le pričakujemo, kdaj se bodo s podobnimi difuzorji na steze podala še druga moštva, kajti močno dvomljivo je, da bo FIA na zasedanju prizivnega sodišča 14. aprila te difuzorje tudi prepovedala. "Naslov letošnjega prvaka se lahko odloči na prvih dirkah, kjer bodo nekateri uporabljali dvomljive difuzorje," je opozoril Fernando Alonso. Španec pa se je pred dirko v Maleziji boril še z eno težavo: staknil je vnetje ušesa, kar je seveda več kot neprijetno v vlažnem Kuala Lumpurju.

Nico Rosberg pa ima pred dirko v Maleziji še eno pripombo: "Že v Avstraliji smo štartali sorazmerno pozno, vožnja ob slabši vidljivosti in v sencah dreves je bila vse prej kot enostavna. Zdaj bomo tudi v Maleziji dirko začeli prepozno." Zaradi večje medijske pozornosti in števila gledalcev ob televizijskih sprejemnikih v Evropi bodo dirkači letošnjo VN Malezije začeli šele ob peti uri popoldan po lokalnem času (ob enajstih po srednjeevropskem času).

Vse to pa očitno ne moti Jensona Buttona in Rubensa Barrichella, ki sta z dvojno zmago moštvu naredila veliko uslugo: zdaj bo namreč lov na sponzorje malce lažji, kajti tudi tako "opevani" Virgin je z Brawnom podpisal pogodbo za vsega dve dirki, za kar so pri Virginu plačali 380.000 evrov. In dobili, po nekaterih raziskavah trga in gledanosti, za več kot osem milijonov evrov protivrednosti medijske pozornosti. Torej je Richard Branson sklenil zelo dober posel, a če bodo pri Brawnu še naprej zmagovali, bodo seveda cene vedno višje. Zato pa je pri Brawnu v Angliji manj veselo. Zapuščina Honde so namreč tudi presežni delavci in kljub lepim uspehom na stezi je do konca marca moralo ekipo zapustiti približno 270 zaposlenih.

Zadeva s kaznovanjem Jarna Trullija je včeraj dobila epilog. Trulli je na nedeljski dirki zasedel tretje mesto, kasneje pa so ga komisarji zaradi domnevno napačnega prehitevanja v obdobju, ko je bilo na stezi varnostno vozilo, kaznovali s 25 sekundami pribitka. Na včerajšnjem sestanku so komisarji potrdili, da so pri McLaren Marcedesu načrtno zavajali tekmovalne komisarje, zato so britansko-nemško ekipo in Lewisa Hamiltona izključili iz končnega vrstnega reda.