V Upravni enoti Trbovlje so povedali, da so februarja letos skušali kar dvakrat opraviti tehnični pregled in prevzem objekta, kar je eden od pogojev za pridobitev uporabnega dovoljenja. Pri drugem pregledu pa je naložbenik, za Agip je to podjetje Fagot, kar sam umaknil vlogo za uporabno dovoljenje. "Objekt ni povsem v skladu z izdanim gradbenim dovoljenjem, zato bi moral naložbenik odpraviti nekatera neskladja," pravi Jana Klinc Češnovar iz trboveljske UE. Kaže pa, da je zadev v neskladju z gradbenim dovoljenjem preveč, zato je po naših informacijah naložbenik ubral drugo pot. Namesto popravila objektov bo skušal spremeniti gradbeno dovoljenje in tako uskladiti papirje z dejanskim stanjem. Takšen postopek pa se lahko zavleče. "Vse je odvisno od tega, kako se angažira naložbenik, teoretično je lahko zadeva urejena tudi v mesecu dni, običajno pa vse skupaj traja nekoliko dlje," dodaja Češnovarjeva. V družbi Agip Slovenija zapletov pri odprtju njihovega novega servisa niso komentirali. Je pa jasno, da tudi naložbenik ne more krivde valiti ravno na izvajalca del, to je družba SGP Tehnik iz Škofje Loke. Obe družbi sta namreč lastniško povezani. Še največ škode zaradi zapletov s papirji ima prav gotovo Ingrid Mlinar, podjetnica iz Trbovelj, ki je dobila franšizo za ta bencinski servis. Sama ne ve dobro, kje in kaj se zapleta, saj postopke vodijo drugi. Da je servis še vedno zaprt, zagotovo ni bilo v njenih načrtih, saj je v nakup prodajnih izdelkov morala vložiti že kar precej denarja. Če se bodo stvari še naprej zapletale, bo kar nekaj izdelkom, ki so že zloženi na prodajnih policah še vedno zaprtega servisa, potekel rok uporabe. Ker je novi bencinski servis lociran med dvema obstoječima Petrolovima servisoma, smo podjetnico vprašali, ali so morda zapleti tudi posledica kakšnega strahu pred konkurenco. "Takšnih pritiskov ne čutim in jih ne zaznavam. Upam samo, da bodo stvari hitro urejene. Se pa sprašujem, zakaj do takšnih zapletov vedno prihaja. Imam občutek, da v Trbovljah še bolj pogosto kot drugje."