Reli na Koroškem je zdaj že tradicionalno prva postaja v koledarju slovenskega DP, saj preizkušnja v okolici Volšperka in Št. Andraža letos že četrtič gosti tudi slovenske posadke, ki se potegujejo za naslov najboljšega. A letos je bila udeležba precej osiromašena, saj je bilo na startu le 24 posadk iz Slovenije, tretjina manj kot pred letom dni. Ljubitelji relija iz Slovenije so najbolj pogrešali branilca naslova državnega prvaka Tomaža Kaučiča; Mariborčan je že pred začetkom sezone napovedal, da ga reli sezona na tej ravni ne zanima in da se bo morda udeležil le domače preizkušnje v Mariboru. Poleg njega pa na startu prvega relija v sezoni ni bilo niti Mitje Klemenčiča.

V boju za slovensko zmago so bili tako favoriti Darko Peljhan (Mitsubishi Lancer EVO IX), Jani Trček (Mitsubishi Lancer EVO IX), Aleks Humar (Citroen C2 R2), Uroš Petrič (Citroen C2 R2) in Rok Turk (Peugeot 206 RC). Po prvem dnevu, v katerem so morali dirkači prevoziti šest "brzincev", je bil od Slovencev najvišje Trček na desetem mestu, s 4:42 minute zaostanka za vodilnim, tik za njim je bil z le dvema desetinkama večjim zaostankom Humar, slovenski vodilni paket pa je končal Darko Peljhan z 22 sekundami zaostanka na skupno 12. mestu.

Sobota je prinesla še osem HP, po katerih se vrstni red med slovenskimi udeleženci ni bistveno spreminjal. Za zmago v DP so se večino dneva še vedno borili vsi trije in se menjavali v vodstvu, razlike pa so bile zelo majhne. V 12. HP pa je Trček ostal sam, Humar in Peljhan sta namreč le dva "brzinca" pred ciljem odstopila. V boj za stopničke domačega seštevka sta se tako vključila še Rok Turk in Uroš Petrič, ki pa sta s svojima dirkalnikoma nižje divizije imela prevelik zaostanek, da bi lahko ogrozila zmago Trčka. Slednji je tako na reliju za DP spet zmagal po dolgih 12 letih, skupno pa je bil na koncu osmi z 9:43 minute zaostanka za najhitrejšim. Turk je bil v skupnem seštevku 16., Petrič 17., Miha Rihtar pa še mesto za njim kot četrti najhitrejši slovenski voznik. Peti je bil s skupno 24. dosežkom Rado Raspet.

Domače navijače je z vodstvom po prvem dnevu navdušil Andreas Waldherr (VW Polo S2000), ki je imel slabih osem sekund naskoka pred Hermannom Gassnerjem mlajšim (Mitsubishi Lancer EVO IX), vsi ostali tekmeci, na čelu z izkušenima Raimundom Baumschlagerjem (Škoda Fabia Super 2000) in Hermannom Gassnerjem starejšim (Mitsubishi Lancer Evo) pa so bili že najmanj minuto in pol za njima. Razmerje moči se tudi v soboto ni spremenilo, za skupno zmago sta se borila le vodilna po prvem dnevu, pri čemer je imel Waldherr dve HP pred koncem že pol minute prednosti, ki jo je tudi brez težav obdržal in se na cilj v Volšperk pripeljal kot zmagovalec, drugi je bil s 27 sekundami zaostanka Gassner mlajši, tretji pa Baumschlager (+ 1:03).

Slovensko prvenstvo se bo z drugo od predvidoma šestih preizkušenj nadaljevalo v začetku maja, ko bo na sporedu tradicionalni reli Saturnus.