V skupnem seštevku svetovnega prvenstva z maksimalnim številom točk vodi Loeb pred Hirvonenom.

Loeb je zadnjo preizkušnjo relija po tem otoku v vzhodnem Sredozemlju začel s prednostjo komaj 26 sekund pred finskim izzivalcem Hirvonenom, a je Francoz pod pritiskom majhnega naskoka uporabil vse svoje znanje, kar mu je prišlo prav na zadnjih 11 kilometrih makadama. Na koncu je slavil na že tretjem od treh letošnjih relijev. Francoz je skupaj z zvestim sovoznikom Danielom Elena iz Monaka, s katerim sta prvič zmagala na reliju po Nemčiji leta 2002, letos osvojil tako irske, norveške in zdaj še ciprske poti.

"Presrečen sem, da nama je uspelo in seveda se pri tem ne nameravava ustaviti. Zdaj je na vrsti 51 zmaga," je konkurenco posvaril Loeb, ki ima v skupnem seštevku svetovnega prvenstva v reliju po treh izpeljanih preizkušnjah največjo možno prednost. "50 zmag je res velika in lepa številka. Počutim se kot v sanjah." Elena je dopolnil vtise navdušenja in napovedal dolgoročni morda niti ne tako nedosegljiv končni cilj: "Poskusila bova doseči najpomembnejše - zbrati vseh 12 zmag to leto."

Francoskemu prvaku ciprska preizkušnja leži kot naročena. Tokrat je zmagal že četrtič zapored. Leta 2003 je slavil Petter Solberg skupaj s Philipom Millsom (Nor-VBr/Subaru Impreza). Malce je trpelo le zmagovalno vozilo, saj sta se voznik in sovoznik na cilju povzpela na streho in tako proslavila njun dosežek. Čeprav je bil blizu, a slasti zmage ni okusil, Hirvonen ni bil pretirano razočaran in je na zadnji časovni kontroli čestital Loebu in na zaprašeno zadnjo stran Loebovega vozila vpisal številko 50 ter se tako poklonil sijajnemu dosežku francoskega šampiona. Hirvonen se ni slepil, saj je bila preizkušnja pravzaprav odločena že v petek, ko je si je Loeb nabral veliko prednost 41,8 sekunde.

Zmaga ciprskega relija leta 2002 je šla v roke Marcusa Grönholma-Tima Rautiainena (Fin/Peugeot 206), leto pred tem sta slavila Colin McRae-Nicky Grist (VBr/Ford Focus) leta 2000 pa Carlos Sainz-Luis Moya (Špa/Ford Focus).