Kanadsko–slovenski globalni projekt je plod skupnega znanja strokovnjakov iz kanadskega podjetja Nexeus in slovenskega podjetja Studio Moderna. Orodje je bilo prvič lansirano na slovenskem tržišču, ki omogoča učinkovito testiranje uporabe. V mesecu in pol delovanja orodje že kaže prve pozitivne rezultate: iskalnik beleži več kot 50.000 obiskov mesečno, v sistem je trenutno vključenih več kot 900 podjetij in objavljenih več kot 800 aktualnih ponudb. V naslednjih mesecih bodo orodje lansirali še na madžarskem, kanadskem, ameriškem in nemškem tržišču.

CentrSource je prvi lokalni in globalni nakupovalni iskalnik, ki povezuje ponudbo po meri potrošnika s ponudniki, ki imajo, kar potrošnike zanima. Če je Google prvi med iskalniki, potem želi CentrSource postati prvi med nakupovalnimi iskalniki. Za razliko od obstoječih iskalnikov predstavlja nakupovalno oziroma oglaševalsko orodje, ki v ospredje postavlja uporabnika in njegove potrebe, hkrati pa oglaševalcu ponuja hitro, enostavno in ciljano (časovno in geografsko) oblikovanje ponudbe. Njegova razlikovalna prednost je tudi v tem, da povezuje omrežje številnih medijskih partnerjev, ki skupaj pokrijejo skoraj celotno spletno populacijo na slovenskem trgu.