V letih 2005, 2006 in 2007 je v 30 državah, vključenih v raziskavo (poleg članic EU še Švica, Norveška in Izrael), povprečno na milijon oseb, mlajših od 14 let, umrlo 15,6 otroka.

Največ jih je umrlo v Litvi (v povprečju 57 v letih 2006 in 2007), Estoniji (39,3), Romuniji (38,1) in Latviji (35,4), najmanj pa na Švedskem (7,7), Norveškem (8,8) v Veliki Britaniji (11) in v Nemčiji ter na Nizozemskem (po 11,6).

V Sloveniji je v tem časovnem obdobju povprečno na milijon otrok umrlo 22,3 otroka, s čimer se je uvrstila na 20. mesto med trideseterico - 1. mesto je pripadlo državi z najmanjšo smrtnostjo. Izmed novih članic EU iz srednje in vzhodne Evrope sta se tik pred njo uvrstili Češka (21,7) in Slovaška (19),

Nekoliko bolje se je Slovenija odrezala, ko gre samo za leto 2007. V tem letu je v Sloveniji na milijon otrok umrlo 10,7 otroka, s čimer so Slovenijo prehitele samo Švedska (6,5), Velika Britanija (8,5) in Nemčija (9,7).

Prav tako dobri so rezultati za Slovenijo, ko gre za povprečno relativno zmanjšanje števila v prometnih nesrečah umrlih otrok v obdobju med 1998 in 2007. V Sloveniji se je tako število v tem obdobju povprečno na leto zmanjševalo za 10,2 odstotka, s čimer sta jo prehiteli le Portugalska (-14,9 odstotka) in Francija (-10,3 odstotka). Takoj za petami Slovenije sta še Švica (-10,1 odstotka) in Irska ter Belgija (v obeh -9,9 odstotka).

Najmanj pa je število smrtnosti otrok v prometnih nesrečah uspelo v teh desetih letih zmanjšati v Italiji (-1,8 odstotka), na Madžarskem (-0,6 odstotka) in v Bolgariji (-0,3 odstotka). V EU je bilo sicer povprečno zmanjšanje 6,9-odstotno.

Sloveniji je v tem času število otrok, umrlih v prometnih nesrečah, uspelo zmanjšati tudi precej bolj kot število oseb, starejših od 15 let, ki so življenje izgubile v prometnih nesrečah. Ta razlika je za Slovenijo 6,7 odstotne točke in s tem si skupaj z Belgijo deli 2. mesto med trideseterico držav. Pred njima je zgolj Švedska.

Na Madžarskem, v Grčiji in v Italiji pa se število otrok, umrlih v prometnih nesrečah, zmanjšuje počasneje kot umrljivost drugih starostnih skupin v prometu. V uniji je bila ta razlika 3,0 odstotka v prid zmanjšanju števila smrtnih žrtev v prometu med otroki.

V ETSC sicer ocenjujejo, da bi se bilo samo v zadnjem letu moč izogniti polovici vseh smrtnih žrtev med otroki v prometu, če bi bila raven zaščite najmlajših v prometu na enaki ravni kot na Švedskem, ki je očitno najuspešnejša država med trideseterico.