Novi Z4 ima tako povsem spremenjeno karoserijo, ki je v primerjavi s predhodnikom precej bolj »napihnjena«, marsikateri detajl pa spominja na slavnega prednika, model 507.

Na nosu avtomobila se bohotita značilni BMW-jevi »ledvici«, ki še poudarjata agresivni izgled vozila, zadek pa je precej bolj umirjen in tekoč. Največja sprememba je seveda pri zasnovi strehe, saj so se Bavarci odrekli platneni strehi in vozilu namenili trdno zložljivo streho, varnostna loka nad glavama potnikov povečujeta varnost vozila, streho pa je možno zložiti ali odpreti v 20 sekundah.
Evropska različica BMW-ja Z4 bo opremljena s tremi različnimi motorji. In tudi pri novincu se Bavarci niso odrekli povsem nelogičnim označbam modelov Z4 sDrive 23i je na primer opremljen z 2,5-litrskim vrstnim šestvaljnikom s 150 kW (204 KM) ter ročnim ali samodejnim šeststopenjskim menjalnikom. Sledi mu Z4 sDrive 30i, ki ima že znani atmosferski trilitrski motor s 190 kW (258 KM). Do 100 km/h ta različica pospeši v 5,8 sekunde. Za največ športnih užitkov pa bo v začetku poskrbel Z4 sDrive 35i s trilitrskim motorjem in dvema turbo polnilnikoma ter 225 kW (306 KM). Do 100 km/h ta različica pospeši v 5,2 sekunde, za desetinko hitreje pa pospešuje različica s sedemstopenjskim menjalnikom z dvema sklopkama. Novi Z4 je zdaj opremljen tudi s sistemom iDrive, LCD zaslon pa se, ko je sistem izklopljen, zloži v armaturno ploščo.