Oče Božička kot ga poznamo danes je bil uveljavljen umetnik in priznan ilustrator v zlati dobi ameriške oglaševalske industrije, Haddon Sundblom, kateremu je multinacionalka Coca-Cola zaupala nalogo naslikati prednovoletno oglaševalsko kampanjo. Sundblom si je za model pri slikanju Božička vzel svojega prijatelja, dobrovoljnega upokojenega prodajalca s šarmantinimi gubami Louja Prentissa. Po njegovi smrti je Sundblom imel že dovolj svojih gubic, zato je Božička slikal tako, da se je gledal v ogledalu in možu v rdečem plašču dodal še nekaj svojih nordijskih potez.

Nasmejan starec s Severnega tečaja z belo brado, rdečim plaščem, hlačami in velikim trebuhom se je leta 1931 pojavil v seriji tiskanih oglasov v ameriških časopisih in revijah, bralci pa so ga nemudoma vzljubili. Coca-cola je hotela z oglasi v času božiča spodbuditi pijte mehurčkaste pijače, saj so se namreč srečali s težavo, da so ljudje Coca-Colo sprejemali kot osvežilno pijačo za tople dni. Da bi pospešili pitje Coca-Cole tudi v decembrskih dneh, so pri multinacionalki ocenili, da je Božiček, ki med obdaritvijo otrok pije Coca-Colo, najboljša povezana med izdelkom in drugačnim razumevanjem pijače.

Danes je Božiček prepoznavna in sprejeta smejoča se podoba po celem svetu, čeprav v resnici nima nobene zveze s krščanskim praznikom. Tako imenovani Santa Clause je pravzaprav sveti Nikolaj ali Miklavž, kot ga pozna krščanska vera, in prihaja iz Turčije. Škof Nikolaj je živel v četrtem stoletju, po svoji kanonizaciji pa je znan kot zavetnik otrok, saj naj bi med svojim delovanjem rad pomagal otrok in pomoči potrebnim. Tudi Božičkovo spuščanje po dimniku izvira iz zgodbe o škofu Nikolaju, ki je nekoč pomagal trem hčerkam obubožanega plemiča, ki dekletom ni mogel priskrbeti dote, zato je škof skrivoma spustil po dimniku tri vreče zlatnikov.

Poleg Božička, ki s svojimi letečimi sankami in jeleni, za katere so znanstveniki pred kratkim ugotovili, da so samice, je Coca-Cola opozorilo, da prihaja Božič, leta 1995 prilagodila modernim časom. Multinacionalka je oblikovala mit božične karavane rdečih osvetljenih tovornjakov, ki potuje skozi deželo, dostavlja Coca-Colo in darila ter na svoji poti prižiga luči v vaseh in mestih ter prinaša praznično vzdušje.

Božič z odmevnimi oglaševalskimi kampanjami postaja vse bolj potrošniško usmerjen praznik, povezan z mrzličnim nakupovanjem velikega števila daril in s čim večjo božično jelko z veliko okraski. Da bi si ljudje zapomnili kaj praznujejo 25. decembra pa jih vsako leto spomni Coca-Cola, ki z oglasi o karavani okrašenih tovornjakov poskrbi, da se ljudje udarijo po čelu in rečejo: »Božič je!«