Sekcija predlaga, da država kupcem zagotovi subvencijo oz. bonus v višini 1000 evrov za nakup novega vozila vsem, ki se odločijo za nakup novega vozila z vrednostjo izpustov CO2 manjših od 160 gramov na kilometer in zamenjajo staro vozilo, ki ima motor EUR2 ali slabšega. Ob tem so dodali, da bi morala stranka za staro vozilo predložiti potrdilo o razgradnji iz centra za razgradnjo vozil, ki je pooblaščen s strani ministrstva za okolje in prostor.

Na ta način spodbujanja nakupov novih vozil bi po mnenju sekcije pripomogli k zmanjševanju onesnaževanju okolja (letno se proda okoli 70.000 novih vozil, trenutno število registriranih vozil v Sloveniji je okoli milijon) ter pomladitvi avtoparka v Sloveniji in s tem povečanju prometne varnosti, saj bi se s tem znebili vozil, starejših od deset let in več. Z danimi subvencijami bi zajezili padec prodaje, saj padec prodaje v novembru ter predvsem dramatičen upad števila novih naročil v decembru (do 40 odstotkov), namreč napoveduje drastično zmanjšanje obsega prodaje novih vozil v letu 2009.

V zahodni Evropi in Ameriki je trend upadanja negativen že šest mesecev in na določenih trgih prodaja beleži 50-odstotne padce, so pojasnili. Po prvih ocenah bi država s takšnim načinom subvencioniranja nakupa novih ekološko bolj sprejemljivih vozil zaradi povečanega obsega povpraševanja pridobila več mejnih proračunskih prihodkov (davek na dodano vrednost in davek na motorna vozila) kot bi znašal znesek subvencij za povečanje obsega povpraševanja po novih motornih vozilih. Kot so še dodali, bi s tem pripomogli tudi k pozitivnemu učinku za državni proračun, saj bi ob ohranitvi ravni dejavnosti ne bilo potrebno večati izdatkov za socialno skrb.