Kot so se sporočili iz agencije za stike z mestom Dunaj Compress, poteka na Dunaju od novembra do februarja sezona 450 različnih plesov, ki jih vsako leto obišče približno 300.000 gostov. To dunajskemu gospodarstvu skupaj prinese kar 64,5 milijona evrov, saj gostje poleg vstopnice in rezervacije mize posežejo v denarnico tudi za večerjo, garderobo, čevlje, nakit in frizerja, marsikdo pa še za obisk kozmetičnega salona in plesnega tečaja.

Po izračunih inštituta KMU Forschung Austria zapravi vsak udeleženec plesa v povprečju 215 evrov, kar skupaj nanese 64,5 milijonov evrov, pojasnjuje predsednica Dunajske gospodarske zbornice Brigitte Jank. Za nakup vstopnice, rezervacijo mize, hrano in pijačo gostje skupno zapravijo 28,5 milijonov, za novo plesno garderobo, čevlje in nakit še dodatnih 22,5 milijonov, za obisk frizerja pa 7,5 milijona evrov.

Dunajski gastronomi in taksisti si vsako leto obetajo kar tri milijone evrov dobička, roke si manejo tudi frizerji, saj si kar polovica vseh obiskovalcev pred plesom v frizerskem salonu urediti pričesko. Kar 35 odstotkov žensk in 25 odstotkov moških je priznalo, da se pred obiskom plesnih prireditev vpišejo v plesni tečaj.

Letošnje modne smernice narekujejo, da se bodo plesalci v tričetrtinskem taktu zavrteli v oblačilih žlahtnih barv in dragih materialov, posebej modne so poleg vijolične v vseh odtenkih tudi nežne pastelne barve. Priljubljena bo svila s svetlečimi kamenčki ali kombinirana s svetlečim usnjem. Perje je v tej sezoni skoraj pravilo, poglede bodo privabljali tudi nenavadni kroji z nesimetričnimi linijami. Prevladovale bodo pričeske iz leta 1940, torej nežni kodri in kričeča rdeča barva las. Manjkati ne smejo niti močna ličila z veliko bleščicami.