Minister Vlačič je še poudaril, da bo odločitev o vinjetah sporočil na novinarski konferenci predvidoma v sredo. Med prioritetami ta mesec je izpostavil vinjete in vprašanja, povezana s koncesijami za avtobusne prevoze.

Dosedanji minister Žerjav je ocenil, da so v času, ki so ga dobili za uvedbo vinjet - tri mesece -, v tistem trenutku izbrali najbolj ugoden sistem, ki je bil podkrepljen z izračuni. Če bo vlada uvedla vinjete za krajši čas, meni, da se je treba odločiti za pravo časovno obdobje in za pravo ceno. "Po moji oceni to ne more biti slabše, kot sistem kot ga imamo zdaj," je poudaril.

Minister Vlačič je ob prevzemu poslov dejal, da bo vsem na ministrstvu v začetku dal priložnost. "Če bodo izpolnili moje zaupanje, bodo nadaljevali z delom, kjer so začeli," je poudaril. Za državnega sekretarja na ministrstvu je bil sicer v soboto imenovan Igor Jakomin. Po oceni ministra je Jakomin "človek, ki je dolga leta delal v praksi in je šele zadnja leta v akademski sferi in ima izkušnje tako s področja prakse kot tudi s teoretičnega področja".

Do zamenjave uprave Družbe za avtoceste v RS (Dars) se minister ni želel opredeliti. "Za upravo Darsa bomo videli, glede na to, kako se bomo v prihodnje lotili vseh vprašanj, ki so povezana z izgradnjo avtocest," je dejal. Dodal je, da ne gre samo za upravo Darsa, po njegovi oceni gre za precej širše vprašanje.

Vlačič se je dotaknil tudi vprašanja železnic. "Zavedam se pomembnosti železnic, da so zastarele in v težavah ter da so zelo velik sistem, ki ga ni moč spremeniti 'z danes na jutri'," je navedel. O tem, ali je železnice bolje razbiti ali ohraniti enotnost, ni želel ugibati. "Želel bi, da ta sistem funkcionira, da je železniška infrastruktura moderna," je poudaril in dodal, da se je treba odločiti tako, da železnice ne bodo poslovale z izgubo.

Žerjav je Vlačiču ob predaji poslov "zaželel srečo in srečno roko", ob tem pa izrazil upanje, da se mu ne bodo dogajale "take čudne stvari", kot so se dogajale njemu, ko je padal omet. Poudaril je, da je novemu ministru "vedno na razpolago za karkoli". Žerjav je bil s svojim "četrtinskim mandatom" osebno zadovoljen. Kot ocenjuje, je naredil vse, kar so bile njegove prioritete, povezane z avtocestnim križem, tudi z železnicami.