Je pa v tej predstavitveni kulisi veliko simbolike: v divjini preživijo samo najbolj kleni, ki pa hkrati (domala) nedotaknjenega okolja ne nameravajo onesnažiti. Med drugim s tem, da bodo motorji bolj tihi, predvsem pa varčnejši. Poraba v golfih VI naj bi se zmanjšala, pri nekaterih celo do 28 odstotkov, s tem pa tudi občutno znižali naravi (in človeku) nezdravi izpuhi.

V tem okolju so uspešni predvsem športniki. "Prav tak je po novi podobi naš golf," pravi vodja oblikovalcev pri koncernu VW Walter de Silva. Dolžine niso spreminjali (4,20 metra), je pa za dva centimetra širši (1,78 m) in kar za 4 nižji (1,48 m), zato seveda deluje bolj dinamično. Prav vse so naredili na novo, a na gene niso čisto pozabili. Sicer precej izpopolnjeno masko (zlasti večje zračne reže) so naredili na osnovi prvega golfa (iz leta 1974!), zadnji strešni stebriček je sila podoben kot pri golfu IV. So pa kaj prispevali še večji bratje: streha je usločena po sciroccu, zadnje luči so podobne kot v tuaregu, nekateri passatovi elementi (zlasti v notranjosti) pa dokazujejo željo po prehajanju v nekoliko višji razred.

Kar je takoj videti v kabini. Prednja sedeža sta izboljšana (bočna opora), doplačljivo usnje je kakovostnejše in bolj trpežno, naprednejša je ergonomija, stikala šip so bolj na dosegu roke (iz tiguana). Zanimiva sta gumba za klic na pomoč oziroma na servis v stropu, še bolj kamera za vožnjo nazaj, ki jo odkrije velik VW emblem. Prtljažnik je enako velik (350 do 1305 litrov) kot pri predhodniku, ostaja neprijeten rob ob zloženem naslonu. Čeprav je medosna razdalja nespremenjena (2,58 metra), se zdi, da je zadaj več prostora, težav pri višini ne bodo imeli niti dolgini do 1,90 metra višine. Vrata so tri ali pet, opreme tri - trendline, comfortline, highline.

Novi golf bo štartal s štirimi bencinskimi motorji in dvema dizloma, vsi pa so že po ekoloških normah euro 5, ki bodo začele veljati prihodnje leto. Doseženi cilj je jasen: manjša poraba, manj strupenih izpuhov, več moči pri skromnejših motornih prostorninah. Ob bencinskem 1,6 (75 kW/102 KM) prevladujejo različice 1,4. Vstopna z 59 kW/80 KM (te pri nas ne bo), naslednjim so dodali kompresor ali turbo polnilnik - TSI (90 kW/122 KM), ki normno porabi povprečno le 6,2 litra, še bolj učinkovit pa je v navezi s 7-stopenjsko avtomatiko DSG in okrepljeno močjo na kar 160 konj (118 kW), ki se menda v povprečju zadovolji s samo šestimi litri bencina, lahko pa drvi z 220 km/h. Vsi agregati v novem golfu so po želji povezani z zelo učinkovitim 6- ali 7-stopenjskim (odvisno od navora) samodejnim menjalnikom DSG z dvojno sklopko. Dizla s skupnim vodom in filtrom trdnih delcev zahtevata pod pet litrov plinskega olja, sta dvolitrska TDI, z 81 kW/110 konji in 103 kW/140 KM. Za 2010 napovedujejo hibridno izvedbo dizel-elektrika.

Uvoznik Porsche Slovenija pričakuje prve "šeste" golfe za november. Cene še niso znane, slišati je le, da bodo precej vabljive. A za ogrevanje navedimo nemške: od 16.500 evrov za bencinski 1,4 do 24.100, kolikor stane zmogljivejši (103 kW/140 KM) dizelski TDI.