Ustanovitelj priljubljene socialne mreže Mark Zuckerberg je uporabnikom sporočil, da je bila opcija, s katero so lahko uporabljali staro obliko Facebooka, samo začasna. Več kot sto milijonov uporabnikov je bilo tako prisiljenih v uporabo nove oblike spletne strani.

„Urejati dve obliki strani bi bilo nesmiselno,“ je dejala predstavnica Facebooka. „Da bi uporabnikom omogočili dobro počutje na mreži, se moramo osredotočiti na en izgled,“ je še dodala. Uporabniki pa se z odločitvijo podjetja nikakor nočejo sprijazniti. Skupina „I Hate The New Facebook“ („Sovražim nov Facebook“) je sprva imela le 5000 članov, po uvedbi spremembe, pa se je število članov povečalo na 825.000.

Na Facebooku so priznali, da se bo na novo obliko potrebno privaditi: „Stran smo hoteli narediti bolj prijazno uporabnikom, preprosto za uporabo in omogočiti več nadzora uporabnikom nad svojimi profili.“ Uporabniki pa so nasprotnega mnenja, saj naj bi bila uporaba bolj zapletena, sama stran pa preveč podobna MySpaceu.