V to je prepričan predsednik uprave Sony Europe Fudžio Nišida. Fokus podjetja bodo ostale naprave, ki omogočajo predvajanje videa oziroma slik visoke ločljivosti (HD), saj, kot pravi Nišida, "HD je Sony." Poleg tega pri Sonyju napovedujejo, da se bo delež prodanih naprav HD do leta 2008 povzpel na 70 odstotkov, medtem ko je bil lani delež takšnih naprav dobrih 30 odstotkov.

Predvsem pri HD Japonci še vedno stavijo na LCD-televizorje, proizvodnjo običajnih katodnih televizorjev pa so že opustili. "Lani smo prodali kar 2,5 milijona takšnih televizijskih aparatov, medtem ko smo jih leto prej samo milijon," pojasnjuje rast Nišida. Običajnim naj bi se neuradno v kratkem pridružili tudi precej cenejši organski (OLED) zasloni srednjih velikosti, ki jih je Sony že predstavil na sejmu v Las Vegasu v začetku tega leta, vendar Nišida na naše vprašanje, kdaj natančno jih bodo ponudili na trgu, še ni želel odgovoriti. Drug izdelek, od katerega Nišida pričakuje najboljše rezultate, je igralna konzola Playstation 3, s katero Sony kot zadnji igralec vstopa na trg igralnih konzol zadnje generacije.

Po napovedih poznavalcev bo letošnje leto za Sony odločilno tudi na področju novega standarda visoko zmogljivega videomedija, ki bo nadomestil zdaj že zastareli DVD. Čeprav je Sonyju uspelo prepričati več večjih filmskih studiev, da bodo filme poslej izdajali le na njihovem standardu blu-ray, obenem pa predvajalnike za blu-ray prek konzol Playstation že spravljajo v domove, tudi Toshiba s svojim HD-DVD še ni rekla zadnje besede. Analitiki tako napovedujejo, da bo moralo letos postati jasno, kateri od velikih dveh ima glede standarda prav in kateri bo moral priznati poraz.