Čeprav bi nemški proizvajalcev avtomobilov ob podatkih o odličnem izvozu občutil ponos, bi bili Nemci lahko manj navdušeni nad paketom pomoči, namenjenemu narodu, ki čuti tako malo spoštovanja do plačevanja davkov. Ne glede na novice o ogromnem primanjkljaju, se Grki še vedo radi vozijo v svojih, pregrešno dragih jeklenih konjičkih.

Mogoče evro že pada, saj Polemarchakis razlaga, da je mesto Larisa "ena izmed glavnih tem v Stuttgartu, zibelki nemške avtomobilske industrije, še posebno zaradi sedeža Porscheja, saj je na vrhu svetovnega seznama po številu terenskih vozil Cayenne na število prebivalcev."

Bruselj: Izstop iz območja evra ni mogoč brez izstopa iz EU

"Ogromno število omenjenih avtomobilov dviga obrvi, saj kmetijsko ni ravno dobičkonosna panoga v Grčiji (leta 2009 je predstavljalo 3,2 odstotka BDPja, kar 6,65 odstotka manj od leta 2000), subvencije in podpora Evropske komisije pa zagotovi le slabo polovico prihodka," je še pojasnil za Daily Telegraph.

George Soros je prejšnji teden za časnik Athens News dejal, da se boji, da paket pomoči ne bo rešil evra, temveč mu le kupil čas. Tudi Kitajska se sprašuje, zakaj bi pomagala gospodarstvom, ki svoje brezposelne plačujejo več kot je minimalna plača delavcev.

Grška vlada pred glasovanjem o zaupnici na novo izredno srečanje

Povezati tako različne kulturi, kot sta v Grčiji in Nemčiji, je bil vedno problem: predvsem zaradi drugačnega odnosa do dela in davkov.

Grški finančni minister proti referendumu o članstvu Grčije v območju evra