"Ko se je avtocesta odprla, smo bili vsi srečni, in zares je bilo vse idealno," pravi Stanko Sakovič, "saj je Direkcija RS za ceste (DRSC) obljubila popravilo znamenite ceste G1-3, policija in minister za promet pa, da tovornjakov tu ne bo več." Zakaj se v zadnjem času spet povečuje tovorni promet, Sakovič pojasnjuje takole: "Čez Radgono je - poleg lokalnega prometa - še vedno dovoljen tudi mednarodni tovorni promet proti Avstriji. To izkoriščajo tovornjakarji, predvsem Hrvati in Avstrijci, ki pridejo po avtocesti do Vučje vasi, kjer zavijejo na cesto G1-3, se peljejo čez Gornjo Radgono, in gredo v Lenartu nazaj na avtocesto. Tako se izognejo plačilu cestnine v Cogetincih." Po njegovih besedah to luknjo v predpisih v zadnjem času izkorišča tudi vse več domačih prevoznikov iz Slovenj Gradca, Maribora in Murske Sobote. Ob tem Sakovič dodaja, da imajo vozniki tovornjakov večinoma tudi ustrezne potne naloge za Avstrijo, zato jim policisti ne morejo nič.

Zaradi omenjenih nevšečnosti so imeli pred dnevi v Benediktu sestanek vseh bivših civilnih iniciativ. Tam so se dogovorili, da bodo v teh dneh poleg ministra za promet pozvali policijski upravi Murska Sobota in Maribor, da poostrita nadzor nad tovornim prometom, generalno policijsko upravo pa, da nam spet pošlje specialne enote prometne policije, ki je v teh krajih včasih kontrolirala promet. Istočasno bodo od Darsovih nadzornikov zahtevali, da bolj vestno opravljajo svoje delo, DRSC pa, da končno uredi ustrezno prometno signalizacijo na cesti G1-3. Na koncu je Sakovič izrazil upanje, da bodo - ko bo enkrat zgrajen radgonski most - tovorni promet po Gornji Radgoni prepovedali enkrat za vselej.