Eden glavnih ciljev je vključitev v verigo ameriških veleblagovnic Macy's. Uradna predstavitev izdelkov in sodelovanja bo oktobra v salonu Rogaške na Manhattnu in se je bo po Leskovarjevih besedah udeležil tudi Trump.

Pod blagovno znamko Trump je v Združenih državah mogoče najti raznovrstne izdelke in storitve, od hotelov in golf klubov do srajc in vodke. V okviru znamke Trump Home denimo ponujajo pohištvo, osvetljavo, žimnice in sobni okras, zdaj pa bodo znamki dodali izdelke Rogaške. Kot je za Dnevnik dejal Leskovar, gre pri sodelovanju za licenčni program (na podoben način kot Michael Jordan prodaja svoje ime športnim copatom Nike), kar pomeni, da je za uporabo imena treba nekaj plačati in odmeriti del prihodkov od prometa.

"Skupaj bomo ustvarili čudovit in edinstven dizajn, ki bo odražal luksuz in prefinjenost, ki ju povezujemo z imenom Trump," je v izjavi za javnost zapisala izvršna podpredsednica Cathy Hoffman Glosser, odgovorna za globalne licence pri The Trump Organization.

Po Leskovarjevih besedah se Rogaška še naprej usmerja k utrjevanju lastne blagovne znamke na ameriškem tržišču, ki predstavlja največji delež tri milijarde dolarjev vrednega globalnega trga s kristalom. Zaradi tega so januarja tudi odprli razstavni prostor na Manhattnu s svojimi izdelki. Kot ocenjujejo v podjetju, se je trg s kristalom namreč zelo odprl, ker je lani propadlo nekaj izdelovalcev in blagovnih znamk, nekatera pa so proizvodnjo zmanjšala. Eden izmed ciljev je, da bodo njihove izdelke kmalu ponujali v trgovinah Bloomingdales in Saks Fifth Avenue.

Na vprašanje, ali je za sklenitev dogovora z blagovno znamko Trump pomagalo, da je Rogaška iz Slovenije, je Leskovar dejal, da to v pogovorih s predstavniki Donalda Trumpa ni bilo izpostavljeno.